سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف و ضبط اسلحه و تجهيزات ارتباطاتي صهيونيستي در حمص سوريه

يگاني از ارتش در عمليات تعقيب تروريستها در منطقه «جوبر» شهر حمص، مقادير زيادي اسلحه و دستگاه هاي پيشرفته ارتباطات ساخت رژيم صهيونيستي را کشف و ضبط کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري سانا ؛ همچنين ارتش سوريه تعدادي خودرو را که روي آن پايه هاي تيربار سنگيني نصب شده، مسلسل هاي خودکار ساخت رژيم صهيونيستي ، گلوله هاي خمپاره  و آر پي جي شناسايي و مصادره کرد.

ارتش سوريه عمليات خود را در تعقيب شورشيان مسلح در مناطق مختلف استان حمص از جمله در مناطق «رستن، قصير، سلطانيه، سعن اسود، عامريه و تل عمري» همچنان ادامه مي دهد.

همچنين خبرگزاري سانا به نقل از منابع صليب سرخ لبنان خبرداد: گروه هاي امداد وابسته به اين نهاد لبناني، چهار نفر از عناصر زخمي گروهک موسوم به ارتش آزاد را از شهر مرزي «عرسال» به بيمارستانهاي منطقه بقاع و شمال لبنان منتقل کردند.تروريستها از طريق گذرگاه هاي غيرقانوني مرزي از سوريه به منطقه عرسال لبنان منتقل شده بودند.

برپايه ين گزارش، در استان ادلب واقع در شمال غرب سوريه و در مجاورت مرزهاي ترکيه ، افراد وابسته به دو گروه تروريستي بر اثر اختلاف بر سر  تقسيم کالاهاي مسروقه باهم درگير و در پي اين درگيري شمار زيادي از آنها کشته شدند.




برچسب ها: اسلحه ، سوریه ، ارتباط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.