رئيس کميسيون امور بين الملل مجلس دوماي روسيه تاکيد کرد روسيه با کساني که خواستار کناره گيري بشار اسد رئيس جمهور روسيه قبل از آغاز هرگونه گفتگو هستند مخالف است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ؛ الکسي پوشکوف ضمن اعلام اين مطلب در کنفرانسي خبري تاکيد کرد با کناره گيري بشار اسد به عنوان پيش شرط آغاز گفتگوها مخالفيم. 

وي افزود آمريکا در حال گرايش به موضع روسيه در خصوص بحران سوريه است و اذعان کرده است که فروپاشي موسسه هاي دولتي در اين کشور عواقب وخيمي به دنبال دارد و باعث به وجود آمدن افغانستاني ديگر مي شود. 

پوشکوف درخصوص معادله حل بحران در سوريه گفت: در ابتدا بايد گفتگو برگزار شود و پس از آن نيز آينده نظام سياسي اين کشور تعيين شود. سوريه با يک توطئه بين المللي و دخالتهاي خارجي مقابله مي کند و نظام اين کشور هيچ راهي جز دفاع از خود ندارد. 

مقام روس تاکيد کرد اگر حمايت مالي و تشکيلاتي و تسليحاتي خارجي از افراد مسلح در سوريه نبود دولت سوريه مي توانست همه مناطق کشور را تحت سيطره خود بگيرد. رئيس جمهور سوريه حق دارد که مي گويد با توطئه اي بين المللي مبارزه مي کنيم.



                               آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: روسیه ، اسد ، گفتگو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار