سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قديري ابيانه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان كرد

افول ابرقدرتي آمريكا نزديک است/ افزايش ارادت و حمايت مردم ايران از مقام ولايت

سفير سابق ايران در مكزيك و استراليا گفت:حضور گسترده مردم در راهپيمائي با شكوه 22 بهمن اين پيام را به گوش رسانه‌هاي دروغين غرب رساند كه تحريم‌ها و فشارهاي اقتصادي نه تنها ميان مردم و رهبر انقلاب فاصله نينداخته بلكه موجب افزايش حمايت و ارادت آنها به مقام ولايت شده است.

 "محمد حسن قديري ابيانه " در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بيان اينكه افول ابرقدرتي آمريكا فرا رسيده است، اظهار داشت: قطب بزرگ اسلام به رهبري جمهوري اسلامي ايران در حال شكل‌گيري است.
 
 وي ايران را بزرگترين مانع جلوگيري از سلطه آمريكا دانست و گفت: آمريكا حاضر به دست كشيدن از منافع سلطه جويانه خود نيست و ايران نيز تحت هيچ شرايطي دربرابر حقوق و منافع ملي خود كوتاه نمي‌آيد لذا بحث رابطه با آمريكا مسئله‌اي نيست كه با مذاكره حل و فصل شود.
 
قديري ابيانه با تأكيد بر بي‌فايده بودن رابطه با آمريكا تصريح كرد: هدف اين كشور از برقراري رابطه با ايران تشديد خصومت‌ها و تأثيرگذاري تهديدات و فشارها است لذا هيچ‌كس در هرمقام و موقعيتي بدون اذن رهبري حق دخالت و اقدام خودسرانه در اين قضيه ندارد.
 
 اين استاد دانشگاه با اشاره به شكست تحريم‌هاي به اصطلاح شكننده آمريكا گفت: حضور گسترده مردم در راهپيمائي با شكوه 22 بهمن  اين پيام را به گوش رسانه‌هاي دروغين غرب رساند كه تحريم‌ها و فشارهاي اقتصادي نه تنها ميان مردم و رهبر انقلاب فاصله نينداخته بلكه موجب افزايش حمايت و ارادت آنها به مقام ولايت شده است.

انتهاي پيام/
 

برچسب ها: قدیری ، ابیانه ، رابطه ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.