سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبداللهي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

لزوم برخورد با کساني كه "خلاف فرمان رهبري" دم از رابطه با آمريكا مي‌زنند

يك استاد دانشگاه با بيان اينكه ولايت‌فقيه فصل‌الخطاب در تمامي امور است گفت: چنانچه افراد بخواهند خلاف فرمان رهبر معظم انقلاب بحث برقراري رابطه با آمريكا را مطرح كنند لازم است با جديت با آن‌ها برخورد شود.

"اميرعباس عبداللهي" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، فرمايشات رهبر معظم انقلاب در مورد "بي‌فايده بودن رابطه با آمريكا" را از سياست‌هاي كلي نظام خواند و اظهار داشت: دولت آمريكا با تز ليبرالي خود هيچ نقطه اشتراكي جهت برقراري رابطه با ايران اسلامي ندارد.

وي با اشاره به سياست استعمارگري وسلطه‌طلب آمريكا در جهان گفت: جمهوري اسلامي ايران تنها كشور مستقلي است كه امپرياليست بودن آمريكا را مطرح و با آن مبارزه مي‌كند.
 
اين كارشناس فرهنگي با بيان اينكه حضور مردم در راهپيمائي 22 بهمن نشان دهنده پايبندي آن‌ها به ارزش‌هاي انقلاب اسلامي است، اظهار داشت: ملت غيور ايران با گذشت 34 سال از پيروزي انقلاب اسلامي همچنان مبارزه با آمريكا را سرلوحه سياست خارجي كشور خود مي‌دانند.
 
عبداللهي با بيان اينكه ولايت‌فقيه فصل‌الخطاب تمامي امور است افزود: لازم است با افرادي که بخواهند برخلاف فرمان رهبر معظم انقلاب بحث برقراري رابطه با آمريكا را مطرح كنند به شدت برخورد شود.
 
وي با اشاره به روح مبارزه‌طلب و ذهن با بصيرت ملت ايران گفت:  مشكلات اقتصادي و معيشتي اخير هيچ تأثيري بر حس معنوي و اقتدار مردم ندارد چراكه مردم انقلابي از ارزش هاي خود دست بر نمي‌دارد .  
 
اين استاد دانشگاه با اشاره به سكوت مجامع غربي در برابر اقتدار سياسي ملت در راهپيمائي 22 تصريح كرد: مردم ايران با تمام وجود آماده دفاع و فداكاري از آرمان‌هاي امام خميني(ره) و رهبر انقلاب است.
 
عبداللهي در پايان خاطر نشان كرد: مردم غيور و شجاع ايران هيچگاه با آمريكاي مستكبر سر يك سفره نمي‌نشيند چراكه خود داراي ولي ، مقتدا و شاخص است.

انتهاي پيام/
 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.