سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار نمايشگاه عرضه مستقيم كالا از امروز

قرار است نمايشگاههاي عرضه مستقيم كالا در سراسر كشور متناسب با نياز استانها و در تاريخ هاي ديگر برگزار و مواد غذايي، شوينده و بهداشتي و ديگر کالاهاي پرتقاضا و ويژه بازار شب عيد به طور مستقيم عرضه شود.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، 400 نمايشگاه عرضه مستقيم كالا در 31 استان با نزديك به 40 هزار غرفه به تدريج  تا 25 اسفند با هماهنگي استانداري ها، سازمانهاي صنعت، معدن و تجارت و همکاري اصناف اتحاديه ها و مجامع امور صنفي برپا شود که تاريخ برگزاري در استان ها متفاوت خواهد بود.
در اين نمايشگاهها، اقلامي همچون گوشت مرغ، گوشت قرمز، ميوه و مركبات ذخيره سازي شده، برنج، شكر، مواد شوينده و بهداشتي و ديگر كالاهاي مورد نياز با نرخ هاي پايين تر از بازار در اختيار مردم قرار مي گيرد.
قاسم نوده فراهاني با بيان اينکه تاريخ برگزاري برخي از اين مراکز احتمالا از 15 اسفند خواهد بود، گفت: زمان برگزاري اين مراکز عرضه مستقيم 7 تا 10 روز خواهد بود، در تهران مراکز عرضه مستقيم در 5 مکان برگزار مي شود و در مصلاي بزرگ تهران از 25 بهمن تا 4 اسفند نمايشگاه عرضه مستقيم موادغذايي و شوينده برگزار مي شود.
نوده فراهاني گفت: در حکيميه، تهرانپارس، پارک ارم و پارک ولايت و فرهنگسراي خاوران هم نمايشگاه بهاره در اسفند ماه برگزار مي شود.
نوده فراهاني، ساعت کار اين مراکز را از 10 تا 20 اعلام کرد و افزود: برنامه ريزي شده است از توليد داخل براي عرضه کالا استفاده شود و از همه آنها دعوت کرده ايم.
رئيس شوراي اصناف گفت: در اين نمايشگاه ها 7 تا 25 درصد تخفيف داده مي شود و شامل کالاهايي است که در اسفند بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرد و ناظران نيز بر عرضه کالاها نظارت دارند./س
برچسب ها: نمایشگاه ، عرضه ، کالا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.