سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

14 فوریه و تولید سرسام آور گل در هلند

هلند سالانه بیش از 12 میلیارد و 500 میلیون انواع گل و گیاه را به کشورهای مختلف صادر می کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،به نقل از  بازار خبر ـ 14 فوریه تنها دلیل تلاش و کوشش سرسختانه بیش از 4 هزار کارگر بزرگترین کمپانی صادر کننده گل در هلند است.

کمپانی «فلورا هلند‌» (Flora Holland) که بزرگترین تولید کننده و صادر کننده گل در هلند و جهان است ،‌ با نزدیک شدن به روز «14 فوریه»‌ با حجم زیادی از سفارشات بین المللی مواجه شده است. حجم سفارشات این کمپانی از اول تا نهم ماه فوریه به بیش از یکصد میلیون شاخه «گل رز»‌ رسیده است.

به گفته مقامات کمپانی ، «فلورا هلند» حجم سفارشات در طول 9 روز موجب شده درآمد این کمپانی تا 20 درصد افزایش یابد . این در حالی است که علاوه بر سفارشات روز 14 فوریه ، سفارشات گیاه از شرکت های هلندی روند عادی خود ادامه می دهند.

«فلورا هلند» برای آماده کردن سفارشات این روز خاص بیش از 400 گلخانه به اندازه زمین فوتبال در هلند و کنیا را زیر کشت «گل رز» برده است.

کشورهای اروپای غربی بزرگترین سفارش دهندگان گل هلند هستند. تنها انگلستان برای روز 14 فوریه ، بیش از 32 میلیون شاخه گل رز سفارش داده اند.

آمریکا از دیگر خریداران بزرگ گل هلند است.

هلند سالانه بیش از 12 میلیارد و 500 میلیون انواع گل و گیاه را به کشورهای مختلف صادر می کند. بیش از 20 هزار گونه گیاهی از جمله کمیاب ترین انواع آن در هلند کشت داده می شود.

لازم به ذکر است کشور هندوستان با کسب مقام دوم صادرات گل جهان ، سعی داشته برای این روز بازارهای آسیای شرقی را در اختیار در آورد.
 
 


برچسب ها: هلند ، گل ، فلورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.