سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با موافقت نمايندگان؛

شرکت پشتيباني امور دام به وزارت جهاد کشاورزي ملحق شد

با موافقت نمايندگان شرکت پشتيباني امور دام با کليه امکانات، اختيارات و وظايف از وزارت صنعت، معدن و تجارت منتزع و به وزارت جهاد کشاورزي ملحق شد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، نمايندگان در جلسه علني امروز (سه شنبه 24 بهمن ماه)  در ادامه رسيدگي به طرح انتزاع وظايف و اختيارات بخش کشاورزي از وزارت صنعت، معدن و الحاق آن به وزارت جهاد کشاورزي با تصويب ماده 4 اين طرح موافقت کردند.

براساس اين ماده شرکت پشتيباني امور دام با کليه امکانات، وظايف و اختيارات از وزارت صنعت، معدن و تجارت منتزع و به وزارت جهاد کشاورزي ملحق مي‌گردد.

نمايندگان پس از دو ساعت بحث و بررسي موافقت و مخالفت با متن اصلي اين ماده که تصريح مي کرد شرکت پشتيباني امور دام از وزارت صنعت، معدن و تجارت منتزع و به وزارت جهاد کشاورزي ملحق مي‌گردد و به عنوان شرکت پشتيباني محصولات کشاورزي و امور دام علاوه بر وظايف شرکت پشتيباني امور دام کليه وظايف و کارکردهاي شرکت مادر تخصصي خدمات بازرگاني دولتي ايران در زمينه کالاي کشاورزي موضوع اين قانون را بر عهده مي‌گيرد، مخالفت کردند و لذا با عبارت جايگزين  انتزاع شرکت پشتيباني امور دام با کليه امکانات، تجهيزات و وظايف از وزارت صنعت و الحاق آن به وزارت جهاد کشاورزي، موافقت کردند.

نمايندگان پس از مخالفت با حذف ماده و تصويب اصل ماده با 175 راي موافق8 راي مخالف و 10 راي ممتنع از مجموع 233 نماينده حاضر با پيشنهاد جايگزين به عنوان اصل متن ماده 4 اين طرح موافقت کردند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مجلس ، نماینده ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.