سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجراهای تک سئانسی خوانندگان پاپ در سالن میلاد +تصاوير

"محسن یگانه"، "مازیار فلاحی"، "فرزاد فرزین" و "احسان خواجه امیری" روزهای 4 و 5 اسفند به اجرای آثار خود می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران، کنسرت‌های پاپ به صورتی برنامه‌ریزی شده‌اند که تعجب علاقمندان را برانگیخته است.
این کنسرت‌ها در حالی برگزار خواهد شد که خوانندگان آن در بخش جمعی بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر به اجرای آثار خود می‌پردازدند.


"احسان خواجه امیری" که به تازگی تغییراتی را در گروه ارکستر خود ایجاد کرده است روز جمعه 4 اسفند تنها در یک سئانس به اجرای آثار خود خواهد پرداخت.


در همین روز و در سئانس دوم "فرزاد فرزین" با گروه جدید خود که اتفاقا سرپرست آن "زایا سلیمان" رهبر ارکستر پیشین "احسان خواجه امیری" بوده است به روی صحنه خواهد رفت.


روز شنبه 5 اسفند "مازیار فلاحی" به روی صحنه می‌رود و بعد از آن "محسن یگانه" در سئانس دوم قطعاتی از آلبوم‌های "رگ خواب"، "نفس‌های بی‌هدف" و "حباب" را اجرا خواهد کرد.


از نکات جالب توجه این کنسرت‌ها رویارویی خوانندگان در پشت صحنه است و اینکه این چهار کنسرت که در دو شب و به همت انجمن موسیقی برگزار خواهد شد.
البته گفته‌ می‌شود؛ این چهار اجرا در ادامه‌ی اجراهای بخش جنبی جشنواره بیست و هشتم موسیقی فجر باشد زیرا هنوز هیچ کدام از مؤسسات فرهنگی هنری برگزاری این کنسرت‌ها را متقبل نشده‌اند./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.