سومین جلسه ستاد دائمی تسهیلات سفر منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار با حضور روسای کمیته‌های مختلف این ستاد تشکیل جلسه داد و ستاد، آمادگی خود را در بخش‌های مختلف برای پذیرش میهمانان نوروزی اعلام کرد.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، در این جلسه برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری شامل راه‌اندازی پایگاه گردشگری، ایجاد نمایشگاه اکوتوریسم و طبیعت‌گردی، نمایشگاه صنایع‌دستی، محصولات گرمسیری و پخت غذاهای سنتی و نان محلی اعلام شد.

برپایه همین گزارش، برگزاری خط سبز دوچرخه‌سواری بنا به پیشنهاد «شهباز یزدانی» مدیرعامل سازمان برای نخستین بار در روستای تاریخی «تیس» در منطقه‌ی آزاد چابهار از دیگر برنامه‌های تفریحی و ورزشی در ایام نوروز است.

این گزارش حاکی است برپایی بازارچه و مراکز فروش نوروزی برای عرضه‌ی محصولات محلی در این ایام و برگزاری جشنواره‌ی موسیقی محلی در سطح منطقه آزاد چابهار از برنامه‌های ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی منطقه‌ی آزاد چابهار است.

براساس این گزارش، ستاد دائمی تسهیلات سفر منطقه‌ی آزاد چابهار برای رفاه حال بیشتر مسافران نوروزی نسبت به ایجاد امکانات رفاهی به صورت متمرکز و به‌کارگیری همیاران نوروزی (نوجوانان داوطلب) برای پاکسازی سواحل اقدام کرده است.

منبع:خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: نوروزی ، جشنواره ، چابهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.