سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وقتي اختيارات وزارت صمت به خانه صنعت، معدن ايران واگذار مي شود

دهمين همايش توليد ملي افتخار ملي، سي ام بهمن در تهران برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ هادي غنيمي فرد رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت ايران با اعلام خبر بالا گفت: دوشنبه هفته آينده دهمين همايش توليد ملي افتخار ملي در سالن اجلاس سران کنفرانس اسلامي برگزار مي شود و در اين همايش از تمامي دست اندرکاران توليد اعم از توليد صنعتي، کشاورزي، انرژي هاي نو، غير صنعتي و غيره دعوت به عمل آمده است.

وي افزود: در اين همايش دو تفاهم نامه ميان خانه صنعت، معدن و تجارت ايران با وزارت صنعت، معدن و تجارت به امضاء مي رسد.

وي گفت: براساس اين تفاهم نامه ها، يک سري اختيارات از وزارت صنعت، معدن به خانه صنعت، معدن و تجارت ايران تفويض مي شود که براساس اين اختيارات از اين پس کليه امور مربوط به تاسيس و راه اندازي کارگاه ها و کارخانه هاي صنعتي به اين خانه واگذار مي شود.

وي ادامه داد: پس از تفويض اختيارات از وزارت صنعت، به خانه صنعت، معدن و تجارت جواز تاسيس کارخانجات و کارگاه هاي صنعتي، از اين پس توسط خانه صنعت، معدن و تجارت ايران صادر مي شود.

غنيمي فرد اظهار داشت: براساس اين دو تفاهم نامه، بسياري از کارهايي که تا قبل از امضاي اين تفاهم نامه ها از جمله کارهايي که از طريق وزارت صنعت، معدن و تجارت به انجام مي رسيد، از اين پس توسط انجمن هاي تخصصي همگن در خانه صنعت، معدن و تجارت ايران انجام مي شود.

رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت ايران، همچنين در خصوص تقدير از صنعتکاران نمونه در اين همايش، گفت: در همايش توليد ملي افتخار ملي، قرار است از چند صنعتکار نمونه تجليل شود./عب

برچسب ها: صنعت ، معدن ، تجارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.