سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوهکن در گردهمایی هفتگی اصناف و بازاریان تهران:

جريان انحرافي روي خوشي با حوزه و مرجعيت ندارد/رئيس جمهور آينده بايد حلال مشکلات باشد

دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: کسی که در انتخابات رأی می آورد باید مطابق با نظر مقام معظم رهبری عمل کند زیرا رئیس جمهور ما باید کسی باشد که تمامی مشکلات را حل کند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "محسن کوهکن" در گردهمایی اصناف و بازاریان تهران که صبح امروز در مجلس امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: رویه‌ مبتنی بر انصاف و روش مقایسه‌ای، معقول بوده به راحتی و با تومأنیه و آرامش می‌توانیم از 34 سال دوران باشکوه انقلاب اسلامی دفاع جوانمردانه و منصفانه کنیم.

وی افزود: آنچه که باعث می‌شود اشتباهات و کوتاهی‌های ما برای نسل جوان و کسانی که قبل از انقلاب را درک نکرده‌اند نادیده گرفته شود قانع کردن همراه با آرامش آنها مبني بر کسب نعمات به دست آمده است و اگر آن را ثابت کنیم تکلیف و وظیفه خود را در مقابل انقلاب درست انجام داده‌ایم.

دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما قبل از انقلاب بحث‌های داخلی همچون بحث اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و نظامی داشتیم. در روزها و ماه‌های اول دفاع مقدس سیم خاردار نیز نداشتیم و آن را وارد می‌کردیم، در بحث نظامی نیز شک نکنید که اگر امروز موشک‌هایی با بردهای بلند و طولانی نداشتیم همین نادانی که رژیم قاصب صهیونیستی برای فلسطین می‌کرد همان را نیز برای ما درسر می‌پروراند.

کوهکن افزود: در دوران رژیم منحوس شاه، آزادی معنی نداشت، رژیم شاه به واسطه کمک‌های خود به رژیم صهیونیستی و تأمین نیروهای هواپیمایی ملت فلسطین را بمباران می‌کرد.

دبیر کل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: بالاترین نعمت برای ملت وجود مقام معظم رهبری است؛ ملت عراق با رهبری "صدام" در طی دو سه دهه ملت خود را به خاک سیاه کشاند همچنین غربی‌ها صدام را برای دشمنی با ما انتخاب کردند چون آنها او را به راحتی می‌شناختند.

وی ادامه داد: رهبری امام خمینی (ره) و رهبری مقام معظم رهبری با فطرت و در یک چارچوب اعتقادی با ما سروکار دارد؛ يک موسسه مطالعاتی با تحقیقی، رهبر معظم انقلاب را بعنوان یکی از رهبران جهانی معرفی کرده‌اند  که توانايي خروج مردم از بحران را داشته است لذا باید شاکر این نعمت باشیم و در سایه مقام معظم رهبری قرار گيريم.

کوهکن با اشاره به حماسه جاویدان 22 بهمن 91 تصریح کرد: در روز 22 بهمن جمعیت بیش ازسالهای گذشته قابل مشاهده بود و مسئولین باید با مردم همکاری کنند و نوع رابطه‌های خود را مشخص کنند؛ روسای سه قوه باید شأن و مقام خود را حفظ کنند و تنها به انجام وظايف خود در دوران مسئولیت بپردازند.

دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس جمهوری اسلامی با تأکید بر اینکه مقامات آمریکایی از مطرح کردن مذاکره با ایران به دنبال منافع خود هستند، افزود: در جایی که آمریکایی‌ها در عمل تحریم می‌کنند مذاکره معنی ندارد لذا این یک توطئه از سوی آنها است.

وی ادامه داد: اگر ما یک روش مقایسه‌ای در مسائل اقتصادی و نظامی داشته باشیم به راحتی می‌توانیم بگوییم که انقلاب خدمت بزرگی به مردم کرده است مردم ما نیز مردمی فهیم و ایثار‌گرند و آن را درک می‌کنند.

کوهکن ویژگی‌های جریان انحرافی در کشور را این گونه بیان کرد: مهمترین نکته منفی جریان انحرافی اطاعت نکردن از ولایت فقیه است.جریان اصلی انقلاب، روحانیت و مرجعیت را حکم نور می‌داند اما جریان انحرافی روی خوشی با حوزه و مرجعیت ندارد خطری که ما را برای آینده تهدید می کند ویژگی‌های جریان انحرافی است.

دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: کسی که در انتخابات رأی می آورد باید مطابق با نظر مقام معظم رهبری عمل کند زیرا رئیس جمهور ما باید کسی باشد که اگر اتفاقی در جامعه افتاد بگوید من خاکریز رهبری هستم و تمامی مشکلات را حل کند.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.