سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان شد

اولين واکنش "فتاح" نسبت به کانديداتوري‌اش در انتخابات

وزير نيروي دولت نهم در واکنش به پرسشي مبني بر کانديدا شدن در انتخابات گفت: امروز نمي‌خواهم درباره اين موضوع صحبت کنم.

"پرويز فتاح" در گفتگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران در سي و چهارمين حماسه ملت ايران در "22 بهمن 1391 نمره مردم براي حضور در انتخابات را 20 ارزيابي کرد و اظهار داشت: مردم با حضور با شکوه خود نشان دادند که با وجود گراني‌ها، تحريم‌ها و مشکلات پاي نظام انقلابي ايران ايستاده‌اند.  
 
وزير نيروي سابق دولت نهم گفت: اين حضور مردم براي دنيا نشان از ايستادگي مردم دارد، مردم با تحريم‌ها عقب‌نشيني نمي‌کنند.
 
وي با تاکيد بر پيام مردم ايران براي مسولان داخلي گفت: مردم با حرکت عظيم خود در راهپيمايي نشان دادند که با هم متحدند و در صحنه‌هاي مختلف حضور دارند لذا در حال حاضر مسئولان از مردم عقب بوده و از آنها زاويه گرفته‌اند که لازم است به سيل خروشان مردم بازگردند.  
 
فتاح درباره پيشنهاد مذاکره با آمريکا اظهار داشت: با توجه به بيانات مقام معظم رهبري اکنون زمان مذاکره با آمريکا نيست چرا که آمريکا مي‌خواهد با تحريم، زور و تهديد و اعمال فشارها به ميدان مذاکره بيايد و به دنبال عقب‌نشيني مردم ايران است اما ملت ايران اثبات کرده‌اند که کوتاه نمي‌آيند.  
 
وزير نيروي دولت نهم تصريح کرد: زماني که شرايط براي مذاکره مهيا شود مي‌توان به اين مذاکره فکر کرد ولي شرايط فعلا براي انجام گفتگو با آمريکا مساعد نيست.  
 
وي همچنين در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينکه آيا در انتخابات به عنوان کانديدا شرکت خواهيد کرد يا نه، گفت: امروز نمي‌خواهم درباره اين موضوع صحبت کنم و اکنون موقعيت مناسبي براي پاسخ دادن به اين سوال نيست. 

 انتهاي پيام/
برچسب ها: فتاح ، نمره ، مردم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.