سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اذعان سفير قطر در انگليس به تلاش دوحه براي نابودي سوريه، مصر و عراق

سفير قطر در انگليس اذعان کرد کشورش براي نابودي سوريه ، مصر و عراق تلاش مي کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه خبري المنار فلسطين ؛ يک منبع ديپلماتيک عرب شنبه به نقل از خالد راشد حمودي منصوري سفير قطر در لندن گفت آنچه براي سران قطر اهميت دارد و براي آن نيز تلاش مي کنند ضربه زدن به نقش مصر و سرنگوني و محاصره منطقه‌اي و بين المللي اين کشور است .

اين ديپلمات عرب مقيم لندن گفت سفير قطر اين سخنان را در حاشيه مراسم استقبالي مطرح کرد که به تازگي براي اعضاي کميته دوستي پارلمانهاي انگليس و قطر برگزار شده بود و در اين مراسم درباره اوضاع مصر بحث و تبادل نظر شد. 

اسلام سياسي مورد حمايت قطر از مدتي پيش مخالفت با سياست گروه اخوان المسلمين را که نتيجه آن روي کار آمدن محمد مرسي در مصر است، آغاز کرده است.اين ديپلمات عرب فاش کرد سفير قطر در لندن در جلسه گفتگو با شماري از ديپلماتهاي عرب به صراحت اعلام کرده است سران قطر با همه ابزارها و امکانات از طرح نابودي کشورهاي سوريه ، عراق و مصر حمايت مي کنند و دوحه به اين شيوه ادامه خواهد داد.

وي تأييد کرد قطر از ترويج هرج و مرج و بي ثباتي در اين سه کشور حمايت مي کند.دوحه معتقد است اين سه کشور امير نشينهاي عرب خليج فارس را محاصره کرده اند و نمي گذارند به جايگاه خود دست يابند و نقش منطقه اي و بين المللي خود را ايفا کنند. 



                                    آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: سوریه ، مصر ، دوحه ، تلاش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.