در جریان یک حمله خمپاره‌ای به محله‌ای در دمشق، ۶ تن کشته و چند تن دیگر مجروح شده‌اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  خبرگزاری سانا به نقل از مقامات وزارت سوریه اعلام کرد که این حادثه روز پنجشنبه (۱۹ بهمن، ۷ فوریه) زمانی روی داد که تروریست‌ها ۲ خمپاره به سوی گاراژی در محله القابون واقع در دمشق شلیک کردند.

در میان افراد کشته شده سه کودک و یک زن وجود دارد. این در حالی است که مجروحانِ این حمله که بعضی از آنان در وضعیت وخیمی به سرمی‌برند برای مداوا به بیمارستانی در همان نزدیکی منتقل شدند.

گروه‌های مخالف درگیری‌های شدید بین نیروهای دولت و شبه‌نظامیان در منطقه را گزارش کرده‌اند. این در حالی است که در مناطقی از سوریه درگیری بین دو طرف هم‌چنان رو به افزایش است.

سوريه از مارس ۲۰۱۱ صحنه ناآرامي بوده است. در خشونت و ناآرامي‌هاي اين کشور بسياري از سوري‌ها از جمله تعداد زيادي از نيروهاي امنيتي و نظامي اين کشور کشته شده‌اند.

دولت سوريه مي‌گويد اين ناآرامي‌ها از خارج کشور طراحي مي‌شوند و گزارش‌ها نشان مي‌دهند، شمار بسيار زيادي از شورشيان درگير با دولت دمشق، اتباع خارجي هستند.

دمشق همچنين برخي از کشورهاي غربي و متحدان منطقه‌اي آن از جمله عربستان سعودي، قطر و ترکيه را به تامين بودجه و تجهيز تسليحاتي شورشيان معارض با دولت سوريه متهم کرده است.
برچسب ها: دمشق ، سوریه ، سلاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار