سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيانيه جامعه اسلامي كارمندان به مناسبت 22 بهمن

پرتو آگاهي‌بخشي انقلاب اسلامي اقصي نقاط جهان را درنورديده است

جامعه اسلامي كارمندان طي بيانيه‌اي به مناسبت 22 اعلام كرد كه اين جامعه مشتاقانه همراه با مردم قهرمان و کارمندان خدوم ایران در راهپیمائی مراسم وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن 22 بهمن سالگرد انقلاب اسلامی ایران حضور خواهد یافت.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران جامعه اسلامي كارمندان به مناسبت 22 بهمن‌ماه و سالروز پيروزي انقلاب اسلامي بيانيه‌اي صادر كرد.

متن بيانيه به شرح زير است:

سی و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران از سوی ملت ایران در حالی جشن گرفته می‌شود که توفیقات فراوانی در ابعاد سیاسی، علمی، فناوری و فرهنگی و غیره نصیب ما ایرانیان شده است.

انقلابی که انفجار نور بود و پرتو آگاهی بخش آن اقصی نقاط جهان اسلام را در نوردیده و بیداری اسلامی را رقم زده است. هرچند دشمنان انقلاب در سالیان پس از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش نمودند از قدرت سخت و نرم بویژه در بعد نظامی و اقتصادی علیه انقلاب مردم ایران استفاده نمایند ولی همواره با شکست و رسوائی مواجه شده و خواهند شد.

استکبار جهانی به‌ سرکردگی آمریکای جنایتکار و با سوءنیت از یک طرف فشارها و تهدیدها را همچون گذشته علیه کشورمان تشدید کرده و از سوی دیگر مزورانه و فریب‌کارانه پیشنهاد مذاکره می‌دهند در حالیکه مردم هوشیار و دشمن‌شناس ایران این شیوه‌های شیطانی را می‌شناسند و در روز 22 بهمن پاسخ کوبنده و قاطع خود را به توطئه‌گران و استکبار جهانی خواهند داد.

جامعه اسلامی کارمندان مشتاقانه همراه با مردم قهرمان و کارمندان خدوم ایران در راهپیمائی مراسم وحدت آفرین و دشمن شکن 22 بهمن سالگرد انقلاب اسلامی ایران حضور خواهد یافت.

انتهاي پيام/س2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.