رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور يل بيان اينكه ملت مسلمان ایران مفتخر است که با استقامت از ستیغ کوههای سخت حوادث عبور کرده و تجارب موفق گذشته را پشتوانه حرکت امروز و فردای خود قرار دهد، گفت: در هیچ دوره‌ای از تاریخ انقلاب، وظیفه‌مندی فرزندان انقلاب اسلامی و آحاد جامعه در حراست از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان همچون امروز نبوده است.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران سردار غلامرضا جلالی، رئيس سازمان پدافند غيرعامل در پیامی به مناسبت 22 بهمن سالگرد پیروزی، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که " حضور آگاهانه ملت در راهپیمایی 22 بهمن یکی از زیباترین جلوه‌های قدرت لایزال الهی است " گفت: 22 بهمن، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان با انقلاب اسلامی خود صفحه‌ای زرین را در تاریخ آدمی گشود و فریاد خداخواهی، معنویت،‌ آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین انداز کرد.

در قسمتی دیگر از پیام آمده است: سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی ایران را در پیش رو داریم، انقلابی عظیم که ملت مسلمان را به حضور افتخارآمیز در صحنه حیات سیاسی، اجتماعی کشانید و استقلال و آزادی را به آنان ارزانی داشت. انقلاب اسلامی ایران سرآغاز فصلی نوین در تاریخ معاصر ما و در اساس و جوهره خود یک انقلاب معنوی و ریشه در مبانی اصیل فرهنگ اسلامی دارد.

در ادامه پیام چنین آمده است:‌انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است. طلیعه‌ رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه‌ای است که اندیشه‌ای جز عزت اسلام در سر نداشت.

در قسمت دیگری از این پیام با اشاره به دسیسه‌های دشمن چنین آمده : اینک که دشمن برای تسلط بر افکار عمومی از ترفندهای گوناگون از جمله تحریم، جنگ نرم و تبلیغات روانی استفاده کرده تا به اهداف دیرینه خود برسد، ملت مسلمان ایران مفتخر است که با استقامت از ستیغ کوههای سخت حوادث عبور کرده و تجارب موفق گذشته را پشتوانه حرکت امروز و فردای خود قرار دهد؛ در هیچ دوره‌ای از تاریخ انقلاب، وظیفه‌مندی فرزندان انقلاب اسلامی و آحاد جامعه در حراست از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان همچون امروز نبوده است.

در خاتمه پیام ضمن دعوت از مردم عزیز کشور جهت شرکت در راهپیمایی آمده : در سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی، پیمان خود را با شهیدان و رهبر فرزانه انقلاب تجدید می‌نماییم و از پیشگاه خداوند سبحان سربلندی و عزت روز افزون ملت شریف ایران را در مسیر دستیابی همه جانبه به آرمانهای تابناک انقلاب اسلامی مسئلت می‌نماییم، بی تردید حضور در صحنه حماسه مکرر بیست و دوم بهمن و پیوستن به اقیانوس بی‌کران امت، نماد خداخواهی است، باشد که به فضل حضرت حق ( جل وعلا) و توجهات ولی اعظم (روحی له الفدا) امت جویای حق در این آزمون سربلند بیرون آیند.

انتهای پیام /س2
برچسب ها: جلالی ، پدافند ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار