سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نمايشگاه بهاره امسال:

عرضه کالا با تخفيف 35 درصدي

کليه کالاها در نمايشگاه بهاره امسال با تخفيف 5 تا 35 درصدي به فروش مي‌رسند.

حسن راد مرد مسئول امور اصناف و بازرگانان معاونت بازرگاني داخلي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با اعلام خبر فوق گفت: در نمايشگاه بهاره امسال کالاهاي پرمصرف با تخفيف 5 تا 15 درصدي و کالاهاي کم مصرف‌تر با تخفيف 35 درصدي به مردم عرضه مي‌شود.

وي افزود: نمايشگاه بهاره امسال از اول اسفند ماه تا 25 اسفند داير مي‌شود که در اين نمايشگاه عنوان کالاهاي مورد مصرف مردم اعم از مواد غذايي پوشاک برخي از کالاها و منسوجات خانگي و غيره به فروش مي‌رسد.

رادمرد در خصوص ذخيره سازي گوشت سفيد و گوشت قرمز جهت مصرف شب عيد نيز گفت: امسال بيشترين ذخيره سازي مرغ انجام شده بگونه اي که تاکنون 120هزار تن مرغ در سردخانه ها ذخيره گشته است.

وي با تأکيد براينکه هيچ کمبودي در بخش مواد غذايي بويژه گوشت سفيد و قرمز در کشور وجود ندارد اظهار داشت: در نمايشگاههاي بهاره که در سراسر کشور برگزار مي شود کالاها و مايحتاج عمومي مردم به صورت نامحدود عرضه شده تا مردم با خيالي راحت در جهت تأمین کالاهاي مورد نياز خود براي روزهاي پاياني سال ونيز ايام نوروز اقدام کنند.

وي همچنين در خصوص تأمین ميوه شب عيد مردم نيز گفت: امسال 100 هزارتن سيب و پرتقال ذخيره شده است که ( 40 هزار تن آن سيب و مابقي پرتقال) ذخيره شده که قرار است اين ميزان ميوه براي تأمين ميوه شب عيد مردم در مراکز ميادين ميوه و تره بار عرضه شود.




تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.