معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از ذخیره‌سازی کامل مرغ و گوشت قرمز شب عید خبر داد و گفت: هیچ کمبودی در خصوص کالاهای اساسی نداریم.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، «خلیل قاسمی» با اعلام این خبر افزود: گوشت قرمز و مرغ در دو بخش ذخیره می‌شوند؛ بخش اول در سطح ملی که در صورت نیاز، هر استان فوراً به آن استان ارسال می‌شود و بخش دیگر ذخایر کالاهای اساسی در خود استان است.

وی با بیان این‌که در استان کمبود کالا در بازار نداریم و کالاهای اساسی مردم برای شب عید ذخیره‌سازی شده است، گفت: برای کاهش هزینه‌های حمل و بارگیری برای شهرستان‌های دور مانند جاسک و بندرلنگه، کالاهای اساسی را در خود شهرستان مربوطه ذخیره‌سازی کردیم.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: قیمت مرغ منجمد داخلی و خارجی در شهرستان بندرعباس 5000 تومان و در سایر شهرستان‌ها 5100 تومان و عرضه‌ی فراتر از این قیمت‌ها تخلف است و بخش نظارت و بازرسی سازمان نیز به شدت با متخلفان اقتصادی برخورد می‌کند.

قاسمی گفت: از شنبه هفته‌جاری توزیع مرغ منجمد به نرخ مصوب در سطح استان آغاز شد اما در خصوص گوشت قرمز به علت این‌که به اندازه کافی در بازار وجود دارد تاکنون از ذخایر استفاده نشده است.

وی یادآور شد: برای برپایی نمایشگاه بهاره جهت عرضه‌ی مستقیم کالا برای تنظیم بازار و در دسترس قرار گرفتن بهتر کالاهای اساسی برنامه‌هایی پیش‌بینی شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: گوشت ، مرغ ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.