سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دزد بخت برگشته از هول حلیم در دیگ افتاد

دزد تازه‌کار که قصد سرقت مسلحانه از سوپر‌مارکتی بزرگ در لستر انگلیس را داشت، با دیدن پول‌ها، اسلحه‌‌اش را زمین گذاشت و در یک اقدام ناخود‌آگاه خلع سلاح شد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،   این مرد جوان که با گرفتن این اسلحه از یکی از دوستانش در فکر بر هم زدن ثروتی درست و حسابی برای ادامه زندگی‌اش بود، یک روز با کیسه‌ای در دست و ماسکی بر صورت، با نشانه رفتن اسلحه به سمت مغازه‌دار از آنها خواست تا صندوق را خالی کرده و همه پول‌‌‌ها را روی میز بگذارند.

زن و مرد مغازه‌دار که از این وضع شوکه شده بودند بهت‌زده به دزد نگاه می‌کردند که شلیک سه تیر هوایی آنها را به خود آورد و شروع به گذاشتن پول‌‌‌ها روی میز کردند. دزد که تا به حال این همه پول را با هم یک جا ندیده بود از خوشحالی دست و پایش را گم کرده بود و مدام این پا و آن پا می‌کرد.

 بالاخره تصمیمش را گرفت و برای تحقق رؤیایش کیسه را برداشت تا پول‌‌‌ها را درون آن بریزد. از آنجا که اسلحه سرعت عملش را محدود کرده بود بنا بر این در یک اقدام ناخودآگاه اسلحه را روی پیشخوان کنار پول‌‌‌ها گذاشت و شروع به جمع کردن پول‌‌‌ها کرد.

این حرکت ناشیانه سبب شد مغازه‌دار که دارایی و زندگی خود و همسرش را در خطر می‌دید در یک لحظه اسلحه را از روی میز ربوده و با کشیدن ماشه به سمت سارق نشانه رود. دزد که از این حرکت جا خورده بود گرچه می‌خواست پول‌‌‌ها را بردارد اما از ترس جانش دست‌‌‌ها را بالا گرفت و تسلیم شد.

زن مغازه‌دار بلافاصله با پلیس تماس گرفت و در عرض چند دقیقه مأموران از راه رسیدند و با دستبند زدن بر دستان دزد ناشی او را از ویرانه‌‌‌هاي آرزوهایش به پاسگاه پلیس بردند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.