سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آب‌خضر خبر داد

حضور 220 خبرنگار خارجی در مراسم 22 بهمن

قائم‌مقام شورای تبلیغات اسلامی از حضور 220 خبرنگار خارجی براي پوشش خبري مراسم 22 بهمن خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای حضور خبرنگاران و رسانه‌های خارجی فراهم شده و امیدواریم پوشش خبری مناسبی از آنها مشاهده کنیم.

"اصغر آب‌خضر" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با حضور خبرنگاران خارجی در مراسم 22 بهمن سال 91 اظهار داشت: در مراسم 22 بهمن علاوه بر خبرنگاران و رسانه‌های داخلی، 220 خبرنگار خارجی نیز حضور دارند که بخش اعظم آنها خبرنگاران رسانه‌هاي  گوناگون مقیم در ایران هستند.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: تعدادی از خبرنگاران خارجی که درخواست حضور در راهپيمايي 22 بهمن داده‌اند، با هماهنگی اداره مطبوعات خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در روزهای آتی به ایران می‌آیند.

وی همچنین گفت: در راستاي رفاه  خبرنگاران خارجی که وزارت ارشاد به ما معرفی می‌کند تمهیدات و امکانات لازم در جهت به تصویر درآوردن حضور میلیونی ملت ایران براي جهانيان  تدارک و همچنین کارت ویژه حضور در مراسم برای آنها صادر شده است.

آب‌خضر با اشاره به پوشش خبری گذشته رسانه‌های خارجی از رویدادهای ملی ایران تاکید کرد: امیدواریم که رسانه‌های خارجی حضور یافته در مراسم 22 بهمن، رسالت خبری خود را به شایستگی انجام دهند و امسال حقیقت را بازگو کنند، چرا که در سال‌های گذشته، موج جمعیت شرکت‌کننده در راهپیمایی که بالغ بر 40، 50 میلیون نفر در سراسر کشور بود را جمعیت چندصدهزار نفری عنوان کردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خبرنگاران خارجی به شهرهای دیگر کشور نیز اعزام خواهند شد یا نه گفت: تا این لحظه درخواستی از خبرنگاران خارجی مبني بر حضور در  راهپيمايي دیگر شهرهای ایران  نداشته‌ایم، و اگر خبرنگاران خارجی علاقه‌مند به حضور در شهرهای دیگر باشند، منعی وجود نداشته و زمینه را برای حضور در چند شهر بزرگ فراهم خواهیم کرد.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درباره تمهیدات این نهاد برای انتخابات سال آتی گفت: به عنوان یک نهاد ملی که متعلق به مردم است، نگاه سیاسی به انتخابات نداريم و آن‌چه که برای ما در زمینه انتخابات ضرورت دارد حضور پرشور مردم در انتخابات است.

آب‌خضر عنوان کرد: از همه جریانات و احزاب سیاسی که در دایره نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌های انقلاب هستند و اصل ولایت فقیه را قبول دارند می‌خواهیم که در جشن ملی 22 بهمن حضور پیدا کنند تا حضور حداکثری مردم نیز فراهم شود.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: خضر ، مقیم ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.