سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرغامي عنوان كرد:

انقلاب اسلامي داراي ماهيت جهاني است

رئيس سازمان صدا و سيما گفت: سلاح تحريم و تهديد بر شجره طيبه انقلاب اسلامي كارگر نيست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي ، دومين روز همايش سراسري مكتب دفاعي انقلاب اسلامي در آراء و انديشه هاي حضرت امام خميني (ره) و امام خامنه اي (مدظله العالي)صبح امروز در مركز همايش هاي صدا و سيما برگزار شد.
 
رئيس سازمان صدا و سيما در اين همايش دو روزه كه همزمان با ايام الله دهه فجر برگزار شد با اشاره به نقش و جايگاه جمهوري اسلامي در جهان، انقلاب اسلامي را موهبت بي نظير الهي به ملت ايران دانست و گفت: انقلاب اسلامي ماهيتي فراگير و آفندي دارد و اقدامات فرهنگي و رسانه‌اي غرب در طول 3 دهه گذشته انفعالي و براي مهار انقلاب اسلامي بوده است.
ضرغامي با تبيين نظرات امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي)‌ پيرامون انقلاب اسلامي گفت: حفظ اين انقلاب از اصل ايجاد آن سخت‌تر است و بايد توجه داشت تا محتواي جمهوري اسلامي كه امروز الگوي جهان شده، از ارزش‌هاي اصيل انقلاب اسلامي تهي نشود.
 رئيس رسانه ملي با توجه به ابعاد اعتقادي انقلاب اسلامي و تأثيرگذاري آن بر فطرت‌هاي پاك آحاد انساني گفت: امروز غر‌بي‌‌ها براي مقابله با چند شبكه جمهوري اسلامي به دليل اينكه پيام انقلاب اسلامي را به دنيا مي‌رساند به شدت مبارزه مي‌كنند و عليرغم پرداخت هزينه بالا و زيرپا گذاشتن شعارهاي فريبنده آزادي بيان؛ با غير حرفه‌اي‌ترين روش‌ها شبكه‌هاي برون‌مرزي رسانه ملي را بصورت فيزيكي قطع مي‌كنند.
 رئيس رسانه ملي گفت: انقلاب اسلامي از راه دل‌ها دنيا را فتح كرده است و روز به روز به طرفداران آن افزوده مي‌شود و سلاح تحريم و تهديد بر شجره طيبه تنومند انقلاب اسلامي كارگر نيست./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.