سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رستگار: برای رودکی در دنیا سلامتی و در آخرت مغفرت می خواهم / رودکی: اگر آرزوی سلامتی می کنند چرا یک زنگ نمی زنند حالم را بپرسند؟

ملی پوش آسیب دیده جودوی کشورمان گفت: اگر آرزوی سلامتی مرا دارند چرا یک تماس نمی گیرند حالم را بپرسند؟

محمدعلی رستگار در خصوص اظهارات اخیر محمدرضا رودکی ملی پوش سنگین وزن جودوی کشورمان مبنی بر عدم همکاری فدراسیون با وی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: فدراسیون جودو برای این ملی پوش ارزش قائل است و همواره هر نوع کمکی از دستمان بر می آمده برای وی انجام داده و خواهیم داد، فدراسیون هیچ عدم همکاری تا به حال با این ملی پوش نداشته و تا به حال هرآنچه نیاز داشته برایش فراهم کرده ایم از این به بعد هم این روند را ادامه خواهیم.

وی درباره نتایج حاصل شده برای تیم ملی جودوی کشورمان در تورنمنت گرجستان، خاطرنشان کرد: نتایجی که جودوکاران ایران در گرجستان گرفتند با توجه به شرایط جدول بسیار خوب و رضایت بخش بود و در مجموع کادر فنی از عملکرد راضی بود./آق

رودکی: اگر آرزوی سلامتی می کنند چرا یک زنگ نمی زنند حالم را بپرسند؟

محمدرضا رودکی نيز  اظهار داشت: من در تعجبم که چرا از فدراسیون جودو کسی با من تماس نمی گیرد که حالم را بپرسند؟ مگر غیر این است که من جوانی و پایم را برای جودو دادم، چه شده است که من که یک سهمیه به تیم ملی اضافه کرده ام و مقام های زیادی کسب کرده ام اکنون دیده نمی شوم و فقط به عنوان یک حاشیه ساز مطرح شده ام.

رودکی در خصوص این که چرا برای فدراسیون جودو حاشیه سازی می کند گفت: من مشکلی با آنها ندارم که حاشیه درست کنم این خبرنگارها هستند که هر روز به من زنگ می زنند و می گویند فدراسیون این را گفته آن را گفته و من در جواب آنها پاسخ می گویم مگر نباید حرف بزنم؟

ملی پوش جودوی کشورمان در پاسخ به این سوال که چرا برای عمل جراحی پای خود به فدراسیون نرفته و از آنها درخواست نکرده است تا با وی همکاری کنند، اعلام کرد: مگر من باید سراغ آنها بروم؟ نباید کسی بگوید حالت چه طور است و چه کار می کنی؟ پای من در اردوی تیم ملی و به خاطر جودو آسیب دید و به همین دلیل توقع دارم تا از من خبر بگیرند.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.