سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وعده هاي دوباره اوباما براي کاهش کسري بودجه آمريکا

رئيس جمهور آمريکا گفت در چهار سال آينده براي کاهش کسري بودجه اين کشور تلاش خواهد کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا در مصاحبه با شبکه سي بي اس نيوز گفت مساله اساسي اکنون براي ما افزايش ماليات نيست بلکه من فکر مي کنم مساله اساسي براي ما اين است که آيا از جديت کافي براي کاهش کسري بودجه خود برخوردار هستيم يا خير. اوباما افزود با توجه به آن که ما منابع مالي زيادي را در بخش بودجه هاي دولتي تضييع مي کنيم بايد  بتوانيم به شيوه اي هوشمندانه بخشي از بودجه هاي خود را کاهش دهيم. 

وي گفت ما بيش از هر کشور ديگري در جهان در بخش خدمات درماني و بهداشتي هزينه مي کنيم  و اين هزينه هاي اضافي در بخش خدمات درماني و بهداشتي دستاوردي براي ما ندارد. بنابراين اگر بتوانيم بخش خدمات بهداشت و درمان خود را اصلاح کنيم و شکاف هاي اجتماعي را رفع کنيم با ترکيب اين تدابير نه تنها مي توانيم بخشي از کسري بودجه خود را کاهش دهيم بلکه مي توانيم منابع مالي را در بخش هايي مانند آموزش، تحقيقات و توسعه سرمايه گذاري کنيم.

باراک اوباما گفت ما در سال هاي آينده به درآمدهاي بيشتري خواهيم داشت و اين درآمدهاي اضافي را بايد با کاهش هزينه هاي دولت همراه کنيم تا بتوانيم کسري بودجه را کاهش دهيم. 
وي گفت مي توان اين برنامه ها را به شکل تدريجي انجام داد بدون آن که تاثيرات گسترده و عميق برجاي بگذارند. وي گفت هدف از اين اقدامات ايجاد امکانات مورد نياز براي افراد طبقه متوسط است. همچنين مي خواهيم مطمئن شويم کل سيستم ما عادلانه و شفاف است.

رئيس جمهور آمريکا گفت ما بايد به شکلي کسري بودجه خود را کاهش دهيم که از رشد و توسعه کشور جلوگيري نکند. وي گفت ما به راهبردهايي نياز داريم که به ايجاد فرصت هاي شغلي منجر شوند و طبقه متوسط را در جامعه آمريکا قدرتمند کنند.



                            آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: وعده ، اوباما ، بودجه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.