سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگوی تلفنی روساي مجالس ايران و سوريه مطرح شد

محکوميت حمله هوايي رژيم اشغالگر قدس به سوريه

رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگوی تلفنی با همتای سوری خود ضمن محکوم کردن حمله هوایی اخیر رژیم اشغالگر قدس به سوریه اظهار داشت: این رفتارهای ماجراجویانه علیه سوریه توطئه‌ای است به منظور ایجاد فرصت برای رژیم صهیونیستی است.

به گزارش حوزه پارلماني باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگوی تلفنی با همتای سوری خود ضمن محکوم کردن حمله هوایی اخیر رژیم اشغالگر قدس به سوریه اظهار داشت: این رفتارهای ماجراجویانه علیه سوریه توطئه‌ای است به منظور ایجاد فرصت برای رژیم صهیونیستی است.
 
وی بر تداوم حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت سوریه در مقابل توطئه‌های جاری تأکید و ابراز اطمینان کرد که ملت سوریه سرانجام با ایستادگی و مقاومت خواهند توانست از شرایط دشوار کنونی با پیروزی خارج شوند.
 
آقا محمد جهاد اللحام رئیس مجلس سوریه نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن قدردانی از رئیس مجلس شورای اسلامی برای حمایت از دولت و ملت سوریه در مقابل توطئه‌های جاری علی کشورش به ویژه تجاوز هوایی اخیر رژیم صهیونیستی علیه سوریه گفت: متأسفانه برخی کشورهای منطقه که در توطئه اخیر علیه ملت سوریه نقش فعالی ایفاء می‌کنند، در مقابل تجاوز رژیم اشغالگر قدس سکوت اختیار کرده‌اند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.