سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دو نمایش جدید در حوزه هنری به صحنه می‌روند

دو نمایش جدید از روز چهارشنبه- 18بهمن ماه- در تماشاخانه‌های حوزه هنری به صحنه می‌روند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی صحنه؛ نمایش‌های "عكس اتفاق عزيز" و "زندگی یک رویاست" از 18‌بهمن‌ماه سال جاری در تماشاخانه‌های "ماه" و "مهر" حوزه هنری اجرای عموم خود را آغاز خواهند کرد.
بنا بر اعلام این خبر، سیدمحمد مساوات؛ نویسنده و کارگردان نمایش "عکس اتفاق عزیز"؛ در نمایش خود داستان فرد نابينايي را روایت می‌کند كه از پسرش مي‌خواهد او را به كربلا ببرد اما پسرش تصميم مي‌گيرد به جاي كربلا او را به مشهد ببرد و بگويد اينجا كربلا است! محمدعلی محمدی، سوگل سادات خلیق، سیامک اخوان و حمید رحیمی از جمله بازیگران این نمایش هستند. نمایش‌ "عكس اتفاق عزيز" از ساعت 18:30روز یاد شده در تماشاخانه‌ی ماه به صحنه خواهد رفت.
همچنین نمایش "زندگی یک رویاست" نوشته‌ی مهدی میر‌باقری و با کارگردانی مشترک علیرضا زارعی و رضا رمضانی قصه خانواده‌ی معاصری را روایت می‌کند که با مشکلاتی‌ که پسر خانواده به وجود می‌آورد دچار دردسرهایی می‌شود اما مادر خانواده سعی در رفع معضلات و مشکلات پیش رو دارد. مهدی زمین پرداز، مهری‌سادات آل‌آقا، مانلی حسین‌پور، راضیه رفیع‌زاده، الهام ترکمن، حسین کرمی و رضا رمضانی نیز بازیگران این نمایش هستند. "زندگی یک رویاست" از 18بهمن ماه، ساعت 18 در تماشاخانه‌ی مهر، میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.
گفتنی است هر دو نمایش "عكس اتفاق عزيز" و "زندگی یک رویاست" از تولیدات نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه هستند که اجرای عموم خود را در حوزه هنری طی خواهند کرد.
تماشاخانه‌های "مهر" و "ماه" در ساختمان مرکزی حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه نرسیده به تقاطع حافظ واقع هستند./ي2
برچسب ها: نمایش ، حوزه هنری ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.