سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور مجوز فعالیت کتابخانه مشارکتی ندامتگاه ورامین

از سوي اداره كل كتابخانه‌هاي عمومي استان تهران براي كتابخانه‌ مشاركتي ندامتگاه ورامین مجوز موقت فعاليت يك ساله صادر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، زرین طلا سلیمانی  با اعلام اين خبر گفت: این کتابخانه در راستای اجرای تفاهم نامه ملی نهاد مبنی بر توسعه و ارتقای سطح مطالعه و کمک به فراهم ساختن  زمینه اصلاح و بازپروری مددجویان کشور   و با همت سهراب سلیمانی مدیر کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان تهران ، به بهره‌برداري رسيد‌.
سلیمانی با اشاره به وجود بخش هاي مخزن و سالن مطالعه در یک طبقه مجزا ويژه خواهران و برادران اظهار داشت: این کتابخانه دارای 78 مترمربع زیربنا و با ظرفیت پذیرش 1600نفر عضو  است. 
وی با تاکید بر اهمیت کتابخانه های مشارکتی در بالا بردن فرهنگ مطالعه در تهران گفت: مقدمات تشکیل بیش از ده باب کتابخانه مشارکتی دیگر در استان فراهم  شده که پس از تکمیل مدارک نسبت به صدور مجوز اقدام خواهد شد.
وی کتابخانه های مشارکتی انصار وابسته به کانون اسلامی انصار ، کتابخانه حضرت عبدالعظیم  شهرستان ری وابسته به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم و کتابخانه اندرزگاه هفت(زندان اوین) را از جمله کتابخانه های مشارکتی فعال در استان نام برد.
سلیمانی همچنین از آمادگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان جهت همکاری با سایر ادارات و ارگان ها جهت تشکیل کتابخانه مشارکتی خبر داد و افزود: با فراهم شدن بستر مناسب جهت فعالیت کتابخانه های مشارکتی، بدون شک زمینه گسرش فرهنگ مطالعه در جامعه افزایش خواهد یافت. /ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.