سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع برنج دولتی + کیلويي ۳۸۵۰ تومان

مدیرکل تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت از آغاز توزیع ۲۰۰ هزار تن برنج دولتی در ۳۱ استان کشور خبرداد و گفت: قیمت هر کیلوگرم برنج ۳۸۵۰ تومان تعیین شده است.

 به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛علی‌اکبر پورکاوه گفت: بعد از اینکه امکان استفاده از ارز مبادله‌ای برای واردات برنج در کنار استفاده از ارز مرجع فراهم شده است؛ هم اکنون روند واردات و توزیع برنج در کشور تسهیل شده است و روند قیمت در بازار نیز به صورت کاهشی مشاهده می‌شود.

مدیرکل تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: هم اکنون عرضه برنج در سطح قابل قبولی از سوی معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت فراهم شده است و بر این اساس، توزیع ۲۰۰ هزار تن برنج هندی در ۴۵ روز باقیمانده از سال، از دیروز در سراسر کشور اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: بر این اساس توزیع برنج با نرخ مصوب و دولتی در سطح ۳۱ استان کشور بر اساس زمان‌بندی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در حال انجام است.

پورکاوه گفت: قیمت این نوع برنج برای خرده فروشی‌ها ۳۶۰۰ تومان و برای مصرف‌کننده ۳۸۵۰ تومان تعیین شده است.

گفتنی است؛ دولت هفته گذشته امکان استفاده از ارز مبادله‌ای را در کنار ارز مرجع برای واردکنندگان فراهم آورد و بر این اساس، برنج را نیز مطابق با بخشنامه‌ای از اولویت ۱ کالایی به اولویت ۳ کالایی انتقال داد./ع
برچسب ها: برنج ، صنعت ، مصوب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.