سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اذعان وزراي انگليسي ؛

فقر 100 هزار کودک ديگر در نتيجه برنامه هاي دولت انگليس

روزنامه اينديپندنت نوشت وزراي انگليس براي اولين مرتبه اعتراف کردند صد هزار کودک ديگر در نتيجه برنامه هاي دولت به جرگه فقرا خواهند پيوست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  ،‌ به نوشته شماره امروز اين روزنامه انگليسي در اينترنت، وزراي انگليس براي اولين مرتبه اعتراف کردند حدود صد هزار کودک از طبقه کارگر در نتيجه اجراي برنامه هاي دولت براي ايجاد محدوديت در مزاياي رفاهي و اجتماعي دچار تنگدستي خواهند شد.
آمار رسمي نشان مي دهد دويست هزار نوجوان از همه خانواده ها در نتيجه سياست هاي جورج اوزبورن که از ماه آوريل اجرايي مي شود دچار فقر خواهند شد. اما استيو وب، وزير امور بازنشستگان انگليس از حزب ليبرال دموکرات هفته گذشته در نامه اي به پارلمان اين کشور نوشت پنجاه درصد اين کودکان از خانواده هايي هستند که دستکم يکي از والدين آنها مشغول به کارند.
اتحاديه هاي کارگري اعلام کردند اين آمار ثابت مي کند سياست کاهش مزاياي اوزبورن به همان انداره به شاغلان ضربه مي زند به بيکاران نيز لطمه خواهد رد.
ماه پيش، آماري که دولت انگليس اعلام کرد نشان داد فقر در ميان کودکان به دويست هزار نفر خواهد رسيد. 
وب در پاسخ به سوال استفن تيمز، وزير کار و اشتغال در مورد تاثير اين سياست ها گفت:  ارزيابي ما اين است که حدود پنجاه درصد از [دويست هزار] کودک در خانواده هايي خواهند بود که دستکم يکي از آنها شاغل است.
تيمز شب گذشته گفت: اتحاديه کارگري به موفقيت هاي ما در مورد کودکان فقير افتخار مي کنند اما سياست هاي ديويد کامرون و جورج اوزبورن خطر از بين بردن موفقيت هاي ما را در پي دارد.
وي افزود: دولت مي خواهد از مشکلات رهايي يابد ولي اين حقيقت را ناديده مي گيرد که نيمي از کودکان گرفتار فقر مي شوند. والدين آنها به سختي کار مي کنند در حالي که دولت زندگي را براي آنها دشوار تر نيز مي کند.
کودکان نبايد هزينه شکست اقتصادي دولت را بپردازند به همين دليل ما به برنامه روشني براي رشد دوباره اقتصاد نياز داريم تا بتوانيم به کودکان زندگي بهتري بدهيم.
در يک بررسي در سال 2011، پيش از اعلام سياست هاي جديد دولت، مشخص شد تعداد کودکاني که در انگليس در فقر زندگي مي کنند تا سال 2020 به 4/2 ميليون نفر خواهد رسيد.





برچسب ها: بین الملل ، انگلیس ، کودک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.