سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار سلامي در پاسخ به باشگاه خبرنگاران:

حمله رژيم صهيونيستي به سوريه نمي‌تواند موازنه قدرت را در اين کشور تغيير دهد

جانشين فرمانده کل سپاه، حمله رژيم صهيونيستي به سوريه را بيانگر افول قدرت نيروهاي خارجي و نيروهاي وابسته به آن‌ها دانست و گفت: اين عمليات نمي‌تواند موازنه قدرت در منطقه يا سوريه را تغيير دهد، زيرا روند پيشرفت در ارتش و دولت سوريه مشهود است.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، "سردار حسين سلامي" در حاشيه همايش "تبيين مکتب دفاعي انقلاب اسلامي در آرا و انديشه‌هاي امام خميني(ره) و امام خامنه‌اي" در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال باشگاه خبرنگاران مبني بر حمله جنگنده‌هاي رژيم صهيونيستي به سوريه گفت: حمله رژيم صهيونيستي به سوريه نشان‌دهنده عمق حمايت‌هاي خارجي نظام سلطه از گروه‌هاي مسلحي است که تمام تلاش خود را براي حمايت از رژيم صهيونيستي به کار مي‌گيرند.

وي افزود: اين مسئله بيانگر افول قدرت نيروهاي خارجي و نيروهاي وابسته به آن‌هاست، زيرا نتوانسته‌اند در صحنه سوريه به موفقيت دست يابند و براي کاهش فشار رواني خود دست به اين حمله استفاده زدند.

جانشين فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: اين عمليات نمي‌تواند موازنه قدرت در منطقه يا سوريه را تغيير دهد، زيرا روند پيشرفت در ارتش و دولت سوريه مشهود است و آن‌ها در جبهه ميداني تقدم دارند.

وي در پايان تاکيد کرد: کشورهاي خارجي، قدرت مداخله مستقيم در امور کشور ديگر مانند سوريه را ندارند و به همين دليل از اين راهکار استفاده کرده‌اند.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: رژیم ، صهیونیستی ، سوریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.