دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به تجاوز اسرائیل به مرکز تحقیقات ارتش سوریه گفت: جهان اسلام اجازه تعرض دشمنان، خصوصاً رژیم صهیونیستی را به سوریه نخواهد داد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در اولین روز از سفر به سوریه (یکشنبه) ضمن دیدار با نخست‌وزیر این کشور و بررسی راهکارهای کمک به حل مشکلات معیشتی و بهداشتی مردم سوریه اظهار داشت: کشورهایی که داعیه جانبداری از حقوق مردم سوریه را دارند با از بین بردن زیرساخت‌های سوریه بیشترین فشارهای اقتصادی و معیشتی را به مردم این کشور تحمیل می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به تجاوز اسرائیل به مرکز تحقیقات ارتش در این کشور افزود: جهان اسلام اجازه تعرض دشمنان، خصوصاً رژیم صهیونیستی را به سوریه نخواهد داد.

جلیلی در دیدار با علی حیدر وزیر آشتی ملی سوریه ضمن بررسی راهکارهای تقویت گفت‌وگوهای ملی در این کشور از پیشرفت روند سیاسی در بین گروه‌های سیاسی و نظام سوریه ابراز خرسندی کرد و افزود: تلاش‌های خرابکارانه و تروریستی در سوریه به نتیجه نخواهد رسید و تأکید کرد: تنها راه بازگشت امنیت به این کشور پایبندی همه گروه‌ها به رویکرد سیاسی است.

وی همچنین در دیدار با نمایندگان گروه‌های فلسطینی ضمن بررسی راهکارهای تقویت مقاومت در خصوص همگرایی و هم‌فکری جریان‌های فلسطینی تأکید کرد: نباید وحدت فلسطین در هیچ شرایطی آسیب ببیند و این وحدت باید در مسیر تقویت مقاومت به کار گرفته شود.

انتهای پیام/پ2

برچسب ها: جلیلی ، سوریه ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار