سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بومی سازی بيش از 3هزار قلم کالای پر مصرف در صنعت نفت

مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران گفت: از هشت هزار قلم کالای پر مصرف صنعت نفت در شرکت مناطق نفت خیز جنوب، سه هزار و 800 قلم ساخت داخل شده است.

احمد قلعه بانی در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب گفت: با بيان اين مطلب گفت: از هشت هزار قلم کالای پر مصرف صنعت نفت در شرکت  مناطق نفت خیز جنوب، سه هزار و 800 قلم ساخت داخل شده است.

قلعه باني به اهمیت قطعات و تجهیزاتی که با استفاده از توانایی ها و ظرفیت های سازندگان داخلی بومی سازی و به تولید انبوه رسیده، اشاره کرد و افزود: بیشتر از چهار هزار و 200 قلم کالای باقیمانده در صنعت نفت نيز ساخته خواهد شد.

وی اظهار داشت: توان و ظرفیت بالایی در استان های کشور برای عبور از مرز ساخت قطعات و تجهیزات و ورود به عرصه مجموعه سازی در صنایع از جمله نفت وجود دارد که باید با شناخت و ارزیابی های لازم به نحو مطلوب از این ظرفیت ها استفاده شود.

قلعه بانی در این ارتباط به تشکیل کنسرسیوم ها در خصوص ساخت دکل های حفاری و انواع پمپ ها اشاره کرد و گفت: با تامین منابع مالی و استفاده از توان و ظرفیت های سازندگان و تقویت کنسرسیوم ها می توان زمینه صدور کالا و خدمات را به خارج از کشور فراهم آورد./ر
برچسب ها: تولید ، برق ، نفت ، گاز ، ظرفیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.