سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حبيب‌الله عسگراولادي درگذشت حسن حبيبي را تسليت گفت

دبير‌كل جبهه پيروان خط و امام و رهبري در پی درگذشت حسن حبیبی پیام تسلیتی را صادر کرد.

به گزارش گروه احزاب باشگاه خبرنگاران، حبیب‌الله عسگراولادی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پيامي با گرامیداشت یاد مرحوم دکتر حبیبی و تجلیل شخصیت علمی وی گفت : از خصوصیات شخصیتي آقای دکتر حسن حبیبی همین بس که وی در جوانی معقول و منطقی و در تحصیل فعال و  معتدل و از یک خانواده اصیل و همسر محترمه او نیز از یک خانواده اصیل است، او حافظ حریم امامت امام (ره) و رهبر عزیز انقلاب بود.

وی افزود: در دورانی که معاون اول رئیس‌جمهور بود حرمت رؤسای جمهور را حفظ می‌کرد. در مدیریت معتدل و با زیرمجموعه برخورد اخلاقی آموزشی داشت، حبیبی واقعا یک مؤمن متقی بود و بی‌ریا به انقلاب خدمت می‌کرد و اصرار داشت که نامی از او مطرح نباشد.

عسگر‌اولادی تصریح کرد: خدمات او در تدوین اولیه قانون اساسی یکی از آثار ماندگار اوست که بی‌شک در نزد پروردگار متعال اجر و پاداشی ویژه دارد، او در انقلاب مسئولیت‌هايی در شورای انقلاب و سپس در دولت‌های گذشته داشته است، کارنامه او تصویری از صدق، اعتدال و پارسایی دارد و این واقعیتی است که همه به آن اعتراف دارند.
 
وی تاکید کرد : مرحوم دکتر حسن حبیبی در حفظ حریم نظام، امام (ره) و رهبری مراعات ویژه داشت لذا ضایعه ارتحال این دانشمند گرانقدر را به رهبری معظم و مسئولین نظام و اعضای معظم مجمع تشخیص و خانواده محترم داغدار و همه علاقمندان و دوستان آن عزیز ازدست رفته تسلیت عرض می‌نمایم.

انتهاي پيام/
 
 
برچسب ها: حبیبی ، پیروان ، پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.