سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همراه با میثم دهقان در آستانه بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر؛

سیاست ها، دلیلی برای حضور موسیقی پاپ در بخش جنبی/ بخش های کلاسیک و سنتی برای مردم جذابیت ندارد

بروز یکسری سیاست های خاص موجب حضور موسیقی پاپ در بخش جنبی جشنواره موسیقی فجر شده در حالی که هیچگونه رقابتی در این حوزه دیده نمی شود.

میثم دهقان مدیر گروه بین المللی "نیم رخ آفتاب" در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری 27 دوره جشنواره موسیقی فجر هیچ خروجی نداشته اما تصور می کنم با سرمایه گذاری بیشتر روی این جشنواره شاهد ارایه آثار مطلوب‌تری از خلال جشنواره خواهیم بود.
وی ادامه داد: کنسرت‌های برگزار شده در بخش جنبی، همانند کنسرت های معمولی خارج از جشنواره است و جشنواره تنها به عنوان فرصتی برای دیده شدن روی صحنه اجرا در نظر گرفته می شود.
دهقان تصریح کرد: جشنواره فیلم فجر نسبت به جشنواره موسیقی فجر جریان سازتر بوده زیرا وجود یکسری سیاست ها باعث کمتر دیده شدن این جشنواره شده است، همانگونه که تاکنون گروه و یا شخص خاصی به واسطه حضورش در جشنواره معرفی نشده است.
وی اظهار داشت: همچنین به علت بروز سیاست هایی خاص، موسیقی پاپ در بخش جنبی جشنواره موسیقی فجر شرکت می کند در حالی که رقابت در بخش های کلاسیک و سنتی اعمال می شود.
دهقان افزود: بخش پاپ با وجود حضور در بخش جنبی، برای مخاطبان جذاب است در حالی که بخش های کلاسیک و سنتی میزان دسته‌ای از هنردوستان خاص هستند و برای عموم مردم چندان از جذابیت برخوردار نیست.
وی خاطرنشان کرد: جشنواره موسیقی فجر به برنامه‌ای روتین تبدیل شده که هر ساله شاهد برگزاری آن هستیم./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.