سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الخبرپرس افشا كرد

چه افرادي رژيم صهيونيستي را در تجاوز به خاك سوريه همراهي كردند؟

پايگاه خبري الخبرپرس لبنان ساعاتي پس از تجاوز جنگنده هاي رژيم صهيونيستي به خاك سوريه اسامي كشورها واشخاصي كه به اين رژيم كمك كردند را منتشركرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  :اين پايگاه خبري در مطلب خود مي‌نويسد  الخبر پرس اطلاعات ويژه اي در اختيار دارد كه بر اساس آن افراديكه در تجاوز جنگنده هاي رژيم صهيونيستي به مركز علمي وتحقيقاتي در حومه دمشق به صهيونيست ها كمك كردند عناصري از معارضان حكومت سوريه بودند كه از طريق دستگاه اطلاعات تركيه اطلاعات مفصلي از مركز علمي و مناطق پيراموني آن دريافت كرده بودند.

الخبرپرس در ادامه افشاگري خود مي افزايد دستگاه اطلاعاتي تركيه پيش از بمباران مركز علمي از سوي جنگنده هاي رژيم صهيونيستي ،ميزان قدرت ارتش سوريه براي پاسخگويي به اين حمله را به همراه اطلاعاتي ديگر به موساد انتقال داده بودند.

اين در حالي است كه برخي منابع به الخبرپرس گفتند كه طي چهار روز اخير تحركات رژيم صهيونيستي در مرزهاي جنوبي لبنان ودر اراضي"شبعا" و"جولان" افزايش يافته وجنگنده هاي اين رژيم هم براي اجراي اين عمليات فعاليتهاي خود را گسترش دادند وهمزمان با اين اقدامات عناصر تركيه به جمع آوري اطلاعات از حومه دمشق پرداختند.

اين پايگاه خبري همچنين هدف از بالاگرفتن درگيري ها بين مخالفان مسلح با ارتش سوريه را طي روزهاي اخير براي گمراه ساختن ارتش از اين عمليات عنوان كرد وافزود تروريستها طي چند روز اخير به ايجاد رعب ووحشت در ميان اهالي حومه دمشق پرداخته ومراكز پيراموني مركز علمي را هدف قرار دادند و پس از آن به تخريب رادارهاي ارتش سوريه مبادرت كردند.

همچنين در جايي ديگر از اين مطلب اين تجاوز آشكار به خاك سوريه از سوي رژيم صهيونيستي را با چراغ سبز برخي كشورهاي معاند همچون قطر وعربستان مي‌داند.

برچسب ها: الخبر ، افشا ، شبعا ، جولان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.