سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام شجونی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مطرح کردن برگزاری انتخابات با استاندارد جهانی دنباله‌رو کلید واژه "انتخابات آزاد" است

عضو جامعه روحانیت مبازر گفت: کسانی که امروز برگزاری انتخابات با استاندارد جهانی را مطرح می‌کنند با همین انتخابات 8 سال رئیس جمهور شدند.

"حجت‌الاسلام جعفر شجوني" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره اظهارت اخیر هاشمی مبنی بر برگزاری انتخابات با استانداردهای جهانی، اظهار داشت: هاشمی رفسنجانی با همین انتخابات 8 سال رئیس جمهور بود و باید از وی سوال کرد که چرا آن زمان چنین اظهاراتی را بیان نمی‌کرد.

عضو جامعه روحانیت مبازر ادامه داد: هاشمی چند ماه گذشته در هر سخنرانی خود حرف از "انتخابات آزاد "می‌زد و امروز با تغییر کلمه رمز از استاندارد جهانی سخن می‌گوید؛ تهمت زدن به این ملت و انتخاباتش، بی حرمتی به آرمان‌های انقلاب است.

وی افزود: افرادی که امروز دائما به صحت انتخابات شبهه وارد می‌کنند همان رئوس فتنه 88 هستند، کدام کشور در دنیا انتخاباتش به اندازه ایران سالم و با استاندارد است؟ اگر سراسر دنیا را بگردیم هرگز چنین انتخابات سالم و با نشاطی را پیدا نخواهیم کرد.

حجت‌الاسلام شجونی خاطر نشان کرد: برگزاری انتخابات با استاندارد جهانی دنباله‌ور همان انتخابات آزاد" است و ملت آگاه هرگز به چنین اظهارنظرهایی توجه نمی‌کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.