سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گران‌ترین مکان‌های اداری جهان

یافته‌های یک بررسی جدید نشان داد که "وست اند" لندن گوی سبقت را از هنگ‌کنگ ربوده و به گران‌ترین مکان جهان برای اجاره یک فضای اداری به ازای هر کارمند تبدیل شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، بر اساس بررسی شرکت کارگزاری دی.تی.زد شرکت‌ها برای فضای اداری به ازای هر کارمند در محله "وست اند" لندن معادل ۲۳ هزار و ۵۰۰ دلار در سال هزینه کرده‌اند در حالی که این هزینه در هنگ‌کنگ ۲۲ هزار و ۱۹۰ دلار و در نیویورک حدود ۱۴ هزار دلار در سال بود.

 ايسنا به نقل از بلومبرگ نوشت : بر اساس این بررسی هزینه به ازای هر کارمند در هنگ‌کنگ به دنبال کاهش فضا یا نقل مکان شرکت‌ها به محله‌های ارزان‌تر و کاهش یافتن اجاره‌ها در منطقه مرکزی این شهر ۱۲ درصد کاهش یافته است. همین هزینه در شهرهای آمریکا به دلیل راکد بودن بازار کار و استفاده کمتر شرکت‌ها از فضا برای کارکنانشان طی سال گذشته کاهش یافت.

 دی.تی.زد ۱۲۶ شهر را بر مبنای هزینه مکان برای هر کارمند شامل اجاره، مالیات‌ها و هزینه‌های نگهداری رتبه‌بندی کرده و بر این اساس سورابایا در شمال غربی اندونزی با ۱۶۱۰ دلار ارزان‌ترین مکان شناخته شده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.