سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجاره دانشجو، هر ساعت 5 یورو!

این راهکار برای دانشجویان تنبلی است که نمی‌خواهند سر کلاس بروند و جزوه بنویسند، آنها با مراجعه یک سایت اینترنتی می‌توانند یک دانشجو برای این کارها اجاره کنند.



به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ،‌ لوفیگارو اتودیانت نوشت: یک سایت اینترنتی انواع خدمات از جمله کمک در اسباب‌کشی، انجام خرید روزانه یا رانندگی در پایان یک شب‌نشینی توسط پنج دانشجو در شهر "رن" فرانسه راه‌اندازی شده است.

در این سایت آگهی‌های کوچک خدماتی یک آگهی به چشم می‌خورد که شاید از همه جالب‌تر باشد: اجاره کردن یک دانشجو که به جای فرد متقاضی به سر کلاس برود و برایش جزوه بنویسد.

بسیاری از دانشجویان دانشگاه "رن" از این آگهی استقبال کرده‌اند. اجاره دانشجو ساعتی پنج یورو برای حضور در کلاس و جزوه نوشتن.

برخی دانشجویان صبح پس از برخاستن از خواب، حوصله رفتن به سر کلاس را ندارند یا اینکه اصولا آن روز میل ندارند زود از خواب بیدار شوند، بنابراین می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

از آنجایی که براساس قانون نمی‌توان در کلاس‌های دانشکده بدون نام‌نویسی حضور یافت، این سایت برای این مشکل هم راه‌حلی پیدا کرده است، "اجاره دادن دانشجویانی که در همان کلاس‌ها نام نویسی کرده‌اند."

در گذشته دانشجویان اگر سر کلاس حاضر نمی‌شدند جزوه های یکی از هم کلاسی‌ها را برای فتوکپی از او قرض می‌کردند
منبع: جام‌جم
برچسب ها: اجاره ، دانشجو ، ساعتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.