سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کميسيون کشاورزي:

بخش تعاون بايد به صورت يک سازمان مستقل فعاليت کند

عضو کميسيون کشاورزي با بيان اينکه بخش تعاون اهميت زيادي در توسعه کشور دارد، گفت: بخش تعاون بايد به صورت يک سازمان مستقل فعاليت کند تا بتوان از ظرفيت‌هاي اين بخش در توسعه کشور بهره برد.

علي ايرانپور نماينده مردم مبارکه در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به اهميت و نقش بخش تعاون در توسعه کشور، گفت: براساس قانون اساسي توسعه کشور شامل اقتصاد دولتي، خصوصي و تعاون بوده که نشان از ظرفيت‌هاي فراوان اين بخش است در حالي که با ادغام شدن آن در وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعي نتوانسته به خوبي ايفاي نقش کنند.

وي در ادامه افزود: اهميت بخش تعاون بارها مورد تاکيد حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبري قرار گرفته است و تذکري فراوان در خصوص توجه ويژه به آن داده شده است.

عضو کميسيون کشاورزي مجلس با بيان اينکه ادغام بخش تعاون در وزارت خانه کار و رفاه اجتماعي از فعاليت‌هاي آن کاسته است، بيان داشت: با اين ادغام حتي شاهد فعاليت‌هاي گذشته بخش تعاون نبوده لذا اکنون از اهداف ادغام وزارتخانه‌ها بر اساس سند چشم انداز توسعه و اصل 44 فاصله گرفته‌ايم.

وي با بيان اينکه بخش تعاون بايد به صورت يک سازمان مستقل فعاليت کند، اظهار داشت: مستقل شدن بخش تعاون مي‌تواند ظرفيت‌ها و پتانسيل‌هاي فراوان اين بخش را فعال و در خصوص اشتغال کار آفريني و در آمد زايي موثر باشد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.