سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات:

ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس بیش از 60 درصد پیشرفت دارد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: پالایشگاه ستاره خلیج فارس با شتاب مناسب در حال ساخت است و همه باید کمک کنیم تا این پالایشگاه هر چه سریع تر به بهره برداری برسد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شانا، غلامرضا اسدالهی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس درباره بازدید اخیر اعضای این کمیسیون از تاسیسات پالایشگاهی صنعت نفت در استان هرمزگان گفت: فعالیت های زیرساختی مثبتی در این بخش انجام شده که برای اقتصاد کشور مهم است.

نماینده مجلس نهم به بازدید میدانی از پالایشگاه ستاره خلیج فارس و پیشرفت بیش از 60 درصدی این پالایشگاه اشاره کرد و گفت: این پالایشگاه روزانه 35 میلیون لیتر بنزین تولید خواهد کرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از اهتمام مسئولان برای بهره برداری سریع تر از این پروژه خبرداد و افزود: مراحل ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس با شتاب در حال انجام است، به طوری که خط انتقال و حوضچه های آبگیری و دیگر تاسیسات لازم اکنون در سایت پالایشگاه فراهم شده است.

اسدالهی تاکید کرد: باید کمک کنیم پالایشگاه ستاره خلیج فارس هر چه سریع تر به مرحله بهره برداری برسد تا تاثیر مطلوب خود را بر اقتصاد کشور بگذارد.

منتخب مردم در مجلس نهم درباره بازدیدهای آینده کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات گفت: از پروژه هایی که بر اقتصاد کشور  تاثیرگذارند، بازدید می کنیم./س
برچسب ها: ساخت ، پالایشگاه ، پیشرفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.