سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تحقق "وحدت" در کشور با خدمت ‌رساني مسئولان به مردم ميسر است

دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه تهران گفت: خدمت‌رسانی خالصانه از سوی مسئولان، موجب تقويت وحدت و آرامش در کشور مي‌شود.

علی عبدی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، ضمن تبريک هفته وحدت، به تعامل و وحدت ميان مسئولان کشوري اشاره کرد و اظهار داشت: تبعیت از بیانات مقام معظم رهبری به عنوان خط‌ مشی اساسی در انجام امور، بايد به عنوان یک اصل در مسئله وحدت بین شخصیت‌ها، قوا و دستگاه‌های اجرایی کشور مد نظر افراد گيرد.

وی با بيان اينکه حرکت در مسیر قانون، وحدت ميان مسئولان را افزايش مي‌دهد تصريح کرد: پايبندي به قانون، کاهش اختلاف بین مسئولان را به همراه دارد و در صورت رعايت اين اصل، اختلاف رویه میان افراد مختلف با گرايش‌هاي گوناگون تاثیری در به راه انداختن تفرقه نخواهد گذاشت.

عبدی در ادامه خدمت‌رسانی به مردم را از دیگر موارد قابل ذکر برای تقویت همکاری و وحدت میان شخصیت‌های سیاسی و مسئولان عنوان و خاطر نشان کرد: خدمت‌رسانی خالصانه از سوی مسئولان، موجب تقويت وحدت و آرامش در کشور مي‌شود.

دبیر سیاسی انجمن اسلامي مستقل دانشگاه تهران در پایان به اتحاد میان قوای مجریه و مقننه اشاره و خاطر نشان کرد: بعد از کشمکش‌های کوتاه‌مدت و زودگذر شاهد گفتمانی بودن و تعامل میان این دو قوه هستیم که این مسئله خود، جای تشکر از مسئولان دارد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: عبدی ، دانشگاه ، وحدت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.