سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسماعیل‌نیا:

انعکاس مناسبی از تعاملات مجلس و دولت در رسانه‌ها منتشر نشده است/ انتقاد به معنای اختلاف نیست

نایب‌رئیس کمیسیون کشاورزی با بیان اینکه انعکاس مناسبی از تعاملات مجلس و دولت در رسانه‌ها نشده است، گفت: اگر کسی نظر خود را اعلام نکند کشور با رکود مواجه خواهد شد.

محمد اسماعیل‌نیا نماینده مردم بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه برگزاری جلسات مشترک میان مجلس و دولت نتایج مثبت در پی دارد، گفت: مردم باید بدانند که مجلس و دولت با جدیت و دلسوزی در پی حل مسائل و مشکلات بوده لذا در این راستا اختلاف نظرها در روش اجرا طبیعی است.

وی در ادامه با بیان این که در بسیاری از کشورهاي اروپایی، در هیئت اجرایی دعوا به راه می‌افتد، افزود: نمایندگان و رئیس جمهور باید با بحث و نقد یکدیگر در پی حل مسائل باشند و اگر نظرات مختلف نباشد کشور به سمت جلو حرکت نخواهد کرد.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی با بیان این که کارگروههای مشترک میان دولت و مجلس از ماه رمضان شروع به کار کرده است، اظهار داشت: در زمان کم شدن عرضه مرغ در بازار، طی دو روز کارگروهی جهت رسیدگی و رفع مشکلات تشکیل و به واسطه آن مشکل مرغ و طیور در کشور مرتفع شد به صورتی که اکنون به صادر کننده مرغ تبدیل شده‌ایم.

اسماعیل‌نیا تصریح کرد: 100 میلیون جوجه ریزی با وجود تحریم‌های گوناگون در تاریخ صنعت مرغ کشور بی‌سابقه است که این امر نتیجه تعامل و هم فکری میان مجلس و دولت بوده است.

وی با بیان این که انعکاس درستی از تعاملات میان مجلس و دولت در رسانه‌ها نشده است، تاکید کرد: مواضع متفاوت دولت و مجلس و انتقادهای گوناگون از یکدیگر به معنای اختلاف نیست و اگر کسی نظر خود را اعلام نکند کشور با رکود مواجه خواهد شد.

نماینده مردم بردسکن و خلیل آباد با تاکید بر این که تشكيل کارگروه‌هاي مشترک مجلس و دولت می‌تواند آثار مثبتی داشته باشد، بیان داشت‌: با اتکا به این کارگروه مشترک می‌توان در بحث گوشت قرمز به تولید دو برابر دست یافته و محصولات دامی و آبزی را جایگزین تولیدات نفتی کنیم.

وی با اشاره به افزایش قیمت‌ها و لزوم مدیریت آن، گفت: یکی از راهکارهای مهار قیمت، بسیج تمام ظرفیت‌های کشور در تولید و صادرات است.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی در پایان تاکید کرد: شايسته سالاري، دانايي محوري و استفاده از مدیران با تجربه کشور را در مهار تورم یاری خواهد کرد لذا انسجام ظرفیت‌های کشور به تولید و جذب سرمایه گذاری از ضروریات حل مشکلات خواهد بود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تعامل ، دولت ، مجلس ، رسانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.