سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شایق در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تعامل دولت و مجلس اقدامی خیزشی در راه خدمتگزاری به مردم است

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: دیدارهای رئیس جمهور با نمایندگان مجلس در جهت رفع مشکلات و موانع فراروی جامعه می‌تواند به عنوان یک حرکت موثر و رو به جلو در راه خدمتگزاری به مردم تلقی شود.

"عشرت شایق" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، پیرامون دیدار رئیس جمهور با نمایندگان مجلس اظهار داشت: اگر محور دیدارهای رئیس‌جمهور با نمایندگان، رسیدگی به اولویت‌های کشور و پرداختن به مسائل و مشکلات فراروی جامعه باشد، می‌تواند به عنوان یک حرکت موثر و رو به جلو تلقی شود.

وی با تاکید بر اینکه تعامل دولت و مجلس اقدامی خیزشی در راه خدمتگزاری به مردم است، تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود و تحریم‌ها تعاملات باید در همه حوزه‌ها به ویژه حوزه اقتصادی تسری پیدا کرده و تنش‌های بین مجلس و دولت کاهش یابد.

شایق گفت: شکل‌گيري  تعامل و وحدت رویه و همفکری در جهت رسیدگی به مسائل و مشکلات جامعه در تمامي حوزه‌‌ها بسیار مطلوب و پسندیده است.

عضو جمعیت ایثارگران ضمن برشمردن شرایطی برای تحقق تعامل بین مجلس و دولت اظهار داشت: باید تلاش شود تا جریان‌هاي تعاملی و جلسه‌هاي مشترک، حاشیه‌ساز نشده و حاشیه آن بیشتر از متن جلسه‌ها نشود.

وی ادامه داد: همچنین در این دیدارها نباید چالش‌های جدیدی بین شخصیت‌های اجرایی و تقنینی به وجود آید و بايد از تسویه‌حساب‌های شخصی و گروهی پرهیز شود.

شایق گفت: با رعایت شرایطي که ذکرشده است می‌توانیم بگوییم حرکت دولت و مجلس، حرکتی رو به رشد و رو به جلو است.

عضو جمعیت ایثارگران خاطرنشان کرد: وحدت باعث افشا شدن توطئه‌ داخلی و خارجی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی در آینده می‌شود.

گفتني است؛ اخيرا رئيس جمهور جلسه‌اي غير علني با برخي نمايندگان مجلس برگزار کرده است.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: شایق ، رئیس ، جمهور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.