عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران در واکنش به ادعاي اصلاح‌طلبان مبني عدم پايبندي اصولگرايان به گفتمان خود، گفت: اگر اصلاح طلبان در ديدگاه و تحليل قوي هستند براي تعهد به جبهه اصلاح طلبي تلاش بيشتري کنند چراکه هر زمان اصولگرايان نياز به نظر آنها داشتند، اعلام خواهند کرد.

عشرت شايق در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در واکنش به القاي اصلاح طلبان مبني بر اينکه اصولگرايان پايبند معيارها و اصول خود نيستند اظهار داشت: اصلاح طلبان به دنبال کوچکترين اختلاف سليقه در اصولگرايان می گردند.

عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران بيان کرد: اصلاح‌طلبان اگر در ديدگاه و تحليل قوي هستند براي تعهد به جبهه اصلاح طلبي تلاش بيشتري کنند و هر وقتي اصولگرايان نياز به نظر آنها داشتند حتما از ديدگاه‌شان استفاده مي‌کنند.

وي با بيان اينکه اختلاف سليقه و تفاوت ديدگاهي يک امر طبيعي است گفت: اين تفاوت ديدگاه‌ها با نشست و گفتمان و کارشناسي در رابطه با مسائل برطرف مي‌شود و در نهايت به نزديکي ديدگاه مي‌انجامد.

شايق در ادامه افزود: اصولگرايان در موانع فکري و اعتقادي و حفاظت از نظام يک حرف و نظر واحد دارند و اين امر مهمي است؛ لذا پايه و ستون مهم است و تفاوت و تنوع در شاخ و برگ‌ها طبيعي است.

عضو جمعيت ايثارگران خاطر نشان کرد: القا انشقاق در ميان اردوي اصولگرايي از سوي اصلاح طلبان درست نيست و آن را قبول نداريم.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار