سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مشهد مقدس برگزار می‌شود

اولین نشست هیات های مذهبی دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی

اولین نشست هیأت‌های مذهبی دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور مسئولان، مداحان و فعالان هیات‌های مذهبی دانشجویی 17 و 18 اسفند ماه سال جاری در شهر مشهد مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، اولین نشست هیأت‌های مذهبی دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور مسئولان، مداحان و فعالان هیات‌های مذهبی دانشجویی 17 و 18 اسفند ماه سال جاری در شهر مشهد مقدس برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین وحید بلندی، معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه در دانشگاه جامع علمی کاربردی بیش از 80 هیئت مذهبی دانشجویی به ثبت رسیده است لازم است مسئولان، مداحان و فعالان هیئات مذهبی دانشجویی دانشگاه، آموزش‌های لازم را در امور هیئت‌‌داری، مقتل‌شناسی و غيره را بگذرانند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین بلندی اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست ارائه آموزش‌های لازم و ضروری در امور هیئت‌داری، مداحی و برگزاری مراسم مذهبی در مراکز علمی کاربردی است.
 
معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی در پايان تصريح کرد: مداحان، مسئولان و اعضای فعال هیئات دانشجویی جهت اطلاع از شرایط شرکت در نشست به مراکز علمی کاربردی مراجعه کنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، جامع ، علمی ، کاربردی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.