سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصویربرداری "خانواده نوروزی" به نیمه رسید

تصویربرداری سریال تلویزیونی "خانواده نوروزی" به کارگردانی سید محمد ممتاز و تهیه کنندگی مشترک رسول زارع و رسول هنرمند در اصفهان به پایان رسید.

صالح خواجویی بازیگر این سریال در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران افزود: فیلم نامه این اثر به قلم آرش زارع نوشته شده که با موضوع اجتماعی در قالب طنز روایت می شود.
وی بیان کرد: مجموعه "خانواده نوروزی" مشکلات دو خانواده با یکدیگر رابطه فامیلی دارند را با نگاهی طنز به تصویر می کشد.
وی در ادامه گفت: این دو خانواده بر ارثی که مادربزرگ آنها برایشان باقی گذاشته با ماجراهایی روبرو شده که در این راستا مسائلی برایشان رقم می خورد.
 بازیگر سریال "پیک راستان" به کارگردانی اکبر خواجویی در مورد نقش خود در این سریال تصریح کرد: در این پروژه تلویزیونی یکی از نقش های اصلی به نام کمال را برعهده دارم که شاگرد امیر با بازی جهانبخش سلطانی بوده ودر کله پزی کار می کند و در این راستا امیر با یکی دیگر از اقوام خود به نام بهرام با بازی شهریار دخانی و شاگرد خود مصطفی ترابی که در میوه فروشی کار می کند سروکار دارد و در نهایت با ورود این دو صنف به تالار ماجراهایی برایشان رقم می خورد.
خواجویی افزود: در این سریال بازیگرانی چون جهانبخش سلطانی، شهریار دخانی، مرتضی کیوانداریان، سعادت نوری،‌حامد احمدجو، مصطفی بهشتی، علی قیومی، پری کربلایی، آسیه کلانی، زهره غوده، بهناز توسلی، مصطفی ترابی، الهام باقری، رزا حسینی، شمیلا تابش، به ایفای نقش می‌پردازند.
وی با اشاره به اینکه تدوین همزمان این سریال توسط مهدی دهقان انجام می‌پذیرد، گفت: مجید محسنی مدیر تصویربرداری، فرامرز مختاری مدیر صدابرداری، مهراب شاپورزاده و نگار عباسی طراحی گریم، حسین خواجویی مدیر تولید،‌ محمد فشارکی طراح صحنه و لباس، صالح خواجویی دستیار تولید، نگار رضایی منشی صحنه و دانیال معتمدزاده دستیار اول کارگردانی این پروژه تلویزیونی هستند.
وی خاطرنشان کرد: 50 درصد از تصویربرداری این سریال به اتمام رسیده که در 13 قسمت 40 دقیقه ای به سفارش استان اصفهان تهیه و تولید شده است./ي2
برچسب ها: سریال ، خانواده ، نوروزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.