سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد گروه هاي حقوق بشري از حمايت آمريكا از تروريست هاي سوري

"ريچارد والكر" در مقاله اي در پايگاه تحليلي "آمريكن فري پرس" تحت عنوان "گروه حقوق بشري آمريكا را به حمايت از تروريست ها در سوريه متهم مي كند" به ابعادي از جنايتكاري ها و مداخلات آمريكا در امور ساير كشورها پرداخته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري آمريكن فري پرس ؛ زماني كه كميسيون بين المللي حقوق بشر اظهار داشت كه معارضين سوري "تروريست" هستند اوباما و كاخ سفيد هيچ اظهارنظري در اين مورد انجام ندادند . واقعيت آنست كه آمريكا و متحدانش از جمله رژيم صهيونيستي و كشورهاي ارتجاع عرب همچون عربستان سعودي به ارائه سلاح به تروريست هاي سوري و عرضه كمك مالي و آموزش هاي نظامي به انان ادامه مي دهند . در اين ميان دولت آمريكا چشمان خود را بر روي شواهدي كه ثابت مي كند معارضين سوري از شيوه هاي تروريستي براي مقابله با دولت استفاده مي كنند بسته است.

بسياري از تروريست هاي سوري شروع به سر بريدن از ميان شهروندان علوي و مسيحي ساكن آن كشور نموده اند. در اين ميان "محمود شاهد امين خان" رئيس كميسيون بين المللي حقوق بشر اقدامات گروه تروريستي موسوم به "ارتش آزاد سوريه" را محكوم كرده است و در اين ميان به نقش كشورهاي تركيه، قطر و عربستان سعودي در مسلح نمودن تروريست و تامين نيازهاي مالي آنان اشاره كرده است و اظهار داشته كه اين دولتها به منظور بي ثبات كردن منطقه و تضعيف ساير ملل اسلامي به چنين اقداماتي مبادرت مي ورزند. در اين ميان دولتهاي انگليس، فرانسه، آمريكا و رژيم صهيونيستي نيز در تجهيز تروريست ها فعالانه شركت دارند.

وي همچنين رسانه هاي غربي و عربي را متهم كرد كه به عمد اخبار مربوط به سوريه را تحريف مي كنند و زمينه تشكيل گروه موسوم به "ائتلاف ملي نيروهاي اپوزيسيون سوريه" را فراهم كرده اند. "هيلاري كلينتون" وزير امور خارجه آمريكا نيز در دسامبر سال گذشته ميلادي آغاز به كار اين گروه را به آنان تبريك گفت.

در اين ميان باراك اوباما رئيس جمهوري آمريكا امكان روي كار آمدن دولتي فرقه اي و تندرو و مورد حمايت قطر و عربستان سعودي در سوريه را انكار كرده است و در اين مورد سخني نمي گويد. نظرسنجي موسسه "پيو" در سپتامبر سال 2012 ميلادي نشان داد كه اكثريت آمريكائي ها مخالف مسلح كردن معارضين سوري از سوي دولت آمريكا هستند.
برچسب ها: تروریست ، سوریه ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.