سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش حجم ترافیکی پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد/ تامين امنيت با 150دوربین دید در شب

مدیرعامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: هدف فرودگاه پیام کاهش 20 درصدی حجم ترافیکی پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره) و مهرآباد است.

کاپیتان محمد نوروزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، افزود: فرودگاه پیام در کاهش حجم ترافیکی پرواز فرودگاه مهرآباد و امام خمینی(ره) به عنوان فرودگاه سوم پایتخت موثر است.
وی ادامه داد: در سفر هیئت دولت به استان البرز، احداث خط مترو گلشهر به فرودگاه پیام به تصویب رسید که نقشه و طراحی آن انجام شده و هم اکنون 50 درصد کار پیشرفت فیزیکی داشته است.
مدیرعامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام با اشاره به اینکه اتوبان همت نیز از داخل مهرشهر عبور می کند، اضافه کرد: در راستای ایمن کردن راه دسترسی به فرودگاه چند زمین، تملک و دو تپه جا به جا شد و هم اکنون زیرساخت های لازم نیز انجام شده است، امیدواریم این جاده تا 22 بهمن آماده بهره برداری باشد.
نوروزی ادامه داد: هم اکنون حدود 150 دوربین با امکان دید در شب برای تامین امنیت فرودگاه پیام نصب شده است.
مدیرعامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام افزود: تصمیم بر این است که در راستای تجهیز فرودگاه پیام از پتانسیل بخش خصوصی استفاده کنیم. نوروزی با اشاره به اینکه فرودگاه پیام 10 هزار هکتار است، اضافه کرد: نگهداری و تامین امنیت، تجهیز فرودگاه از جمله ساخت آشیانه و فراهم کردن زیرساخت های لازم، هزینه دارد.
مدیرعامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام تصریح کرد: در حال حاضر تقریباً تمام پروژه در فرودگاه پیام به اتمام رسیده و هم اکنون با پیمانکاران در حال تسویه کردن هستیم و امیداوریم با کمک دولت بتوانیم به طور کامل با پیمانکاران تسویه حساب کنیم./س
برچسب ها: خدمات ، هوایی ، فرودگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.