جانشین پلیس فرودگاه های كشور در سمنان گفت: سطح امنیتی فرودگاه های كشور بسیار عالی است و از نظر سازمان جهانی ایكایو فرودگاه های ایران جزء امن ترین های دنیا است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛سرهنگ 'حسن حبیبی' در آیین معرفی نخستین فرمانده پلیس فرودگاههای استان سمنان سطح امنیتی فرودگاههای كشور را بسیار عالی خواند و تصریح كرد: تعداد مسافران برای تامین امنیت فرودگاهها ملاك نیست بلكه ناجا به دنبال تامین امنیت در هر مكانی كه پروازی صورت می گیرد است.

وی به گزارش سازمان جهانی هواپیمایی (ایكایو) در خصوص امنیت فرودگاه های جهان اشاره كرد و اظهار داشت: از نظر این سازمان فرودگاه های ایران جزء امن ترین فرودگاه های دنیا است.

حبیبی، خدمت به مردمی كه حضور حماسی در 22 بهمن امسال تنها بخشی از عظمت آنان است را افتخاری الهی دانست و خاطر نشان كرد: تا زمانی كه زنده ایم از این افتخار باید به خوبی دفاع كنیم و راه آن نیز تلاش شبانه روزی برای حفظ و تامین كامل امنیت كشور است.

خلبان 'احمدرضا محسنیان' مدیر فرودگاه سمنان نیز از سمنان به عنوان شهر امنیت یاد كرد و اظهار داشت: هیچ ارگانی مانند نیروی انتظامی با دست اندركاران فرودگاه همراه نیست و ماموران پلیس را پشتوانه خود می دانیم.

در این مراسم سروان 'بهروز صالحی' به عنوان نخستین فرمانده پلیس فرودگاههای استان سمنان معرفی و حكم ماموریت خود را از جانشین رییس پلیس فرودگاه های كشور دریافت كرد.

در این مراسم كه در فرودگاه سمنان برگزار شد، جمعی از مسوولان انتظامی استان و شهرستان سمنان حضور داشتند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.