سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/ تا فروردین ماه سال 92؛

خط اول كارخانه آجر دهدشت راه اندازی می شود

مدیرعامل كارخانه آجر و سفال دهدشت یكی از مشكلات اساسی این پروژه را كمبود اعتبار ریالی اعلام كرد و گفت: در صورت برطرف شدن این مشكل خط اول این كارخانه تا فروردین 92 راه اندازی و بعد از چهار ماه خط دوم نیز راه اندازی خواهد شد.

'نصرت الله رئیس زاده ' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج سرمایه ارزی و ریالی پیش بینی شده این طرح را 230 میلیارد ریال اعلام كرد و افزود: با توجه به افزایش قیمت ها 69 میلیارد ریال سرمایه گذاری برای راه اندازی این طرح نیاز است.
وی با اشاره به اینكه این مبلغ در كارگروه استانی تایید شده اما هیچ كدام از بانك ها برای پرداخت تسهیلات همكاری نكرده است،برلزوم همكاری مسوولان استانی برای حل این مشكل تاكید كرد.
رئیس زاده یكی از مشكلات این كارخانه را توقف كشتی حامل كوره آجر سوزی در گمرك بندرعباس ذكر كرد و تاكید كرد: اگر این كوره از گمرك آزاد شود در آینده نزدیك این كارخانه به طور كامل به بهره برداری می رسد.
وی با بیان اینكه پروژه از شرایط بسیار مناسبی برخوردار است ابراز داشت: امیدواریم كه بانك مركزی و صنعت، معدن تجارت با همكاری مسوولان شرایط آزاد سازی كوره را از گمرك مهیا كنند.
رئیس زاه با بیان اینكه این پروژه به طور مستقیم برای 400 نفر اشتغال زایی ایجاد می كند بیان كرد: می طلبد كه مسوولان همكاری لازم را برای راه اندازی این پروژه انجام دهند.
كارخانه آجر دهدشت در زمینی به مساحت 30 هكتار عملیات اجرایی آن از سال 88 شروع شده است./س
برچسب ها: کارخانه ، آجر ، دهدشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.