سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باز پرداخت یکجا وام برای دانشجویان انصرافی و اخراجی/یک ضمانت برای کلیه مقاطع تحصیلی کفایت می کند

یک ضمانت برای دریافت وام دانشجویی در کلیه مقاطع تحصیلات تکمیلی کفایت می کند.

گودرزی، قائم مقام صندوق رفاه دانشجویی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: بازپرداخت وام های دانشجویی برای دانشجویان پسر و دختر متفاوت است، چنانچه دانشجویان پسر بعد از فارغ التحصیلی در صورتی که دوره سربازی خود را نگذرانده باشند بعد از 9 ماه به صورت قسط بندی شده در طول مدت 5 سال یا 60 ماه باید وام های خود را بازپرداخت کنند.

وی افزود: دانشجویان دختر 9 ماه بعد از فارغ التحصیلی باید در مدت 5 سال یا 60 ماه وام های دریافت شده را پرداخت کنند.

گودرزی تصریح کرد: دانشجویانی که به صورت پیوسته از مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری در حال تحصیل هستند کلیه بدهی آن ها از مقطع پایین تر به بالاتر انتقال می یابد چنانچه بعد از فارغ التحصیلی به مدت 5 سال یا 60 ماه باید وام های خود را بازپرداخت کنند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر ضمانت دریافت وام دانشجویی اظهار داشت:یک ضمانت برای کلیه مقاطع ارشد و دکتری کفایت می کند چنانچه در تمام نقاط کشور نیز قابل انجام است.

گودرزی تصریح کرد: در خصوص دانشجویان انصرافی و یا اخراجی نیز باید بگویم که این دسته از دانشجویان باید به صورت یکجا مبلغ دریافت وام دانشجویی را پرداخت کنند.

وی خاطر نشان کرد: دانشجویانی که از وام ودیعه مسکن استفاده کرده اند بعد از اتمام تحصیل به صورت یکجا باید وام دریافت شده را پرداخت کنند./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.